[A] Friskyttarna rekryterar nya medlemmar

Medlem
[A] Friskyttarna rekryterar nya medlemmar

Är du trött på elitism och allt fokus kring gearscore?

Då skall du fortsätta läsa!

Friskyttarna är en Svensk onlinespels community. Vi är etablerade i LotRO sedan länge, och har ett rank 9 kinship på servern Evernight. Vi har i dagarna valt att expandera och omfatta även World of Warcraft och det kommande Guild Wars 2.

Communityn startades av en liten grupp erfarna MMOG spelare, som delade åsikten att individen bakom tangentbordet är viktigare än den digitala karaktär de representerar. Den uppfattningen är i allra högsta grad fundamentet i vår gemenskap än idag. Våra ledord är : kamratskap, hjälpsamhet och respekt.

Vår alliance guild finner du på RP-servern Moonglade [EU].

Vi är inte en rollspelsgemenskap, men vi uppskattar sociala evenmang och eftersträvar att genomföra fester, tävlingar och andra typer av ingame sysselsättningar på regelbunden basis, som ett komplement till ordinarie PvE och PvP aktiviteter.

Delar du vår syn på spelande och har en glad och mogen attityd, är du välkommen att bli en del av vår gemenskap i World of Warcraft.

Mer information om Friskyttarna finner du på vår hemsida: http://friskyttarna.eu


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Trevligt trevligt! WoW behöver mer sånt här i dessa tider. Kommer ni ha några raids med fasta raidtider, eller är det mer avslappnat med något raid då och då?


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Tack för de vänliga orden.

Vi har precis startat upp och är inte så många medlemmar ännu, till skillnad mot i LotRO. Men vi kommer att använda precis samma koncept, vilket innebär att när vi har folk nog att raida kommer vi att göra det en gång per vecka, men aldrig mer.

Raidande är endast en aktivitet i mängden, och inte målet med varför vi spelar WoW. Vår huvudfokus ligger på att bygga en stark gemenskap och ha trevligt tillsammans. Det uppnår vi genom en mängd olika aktiviteter, varav några kan du se i min första post i denna tråd.

Kan väl tillägga att allt inte handlar om ingame fester, utan att 5-mans instanser och PvP aktiviteter är något vi skapar spontant så ofta vi kan.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Vym
Medlem

Jag kan verkligen rekommendera Friskyttarna. Jag har spelat med dem sedan lång tid tillbaka och det är alltid härlig stämning. Jag och brorsan har sett till att skapa karaktärer på Moonglades alliance sida för att ta del av allt roligt Friskyttarna har att erbjuda och kommer ha att erbjuda i WoW.

Det ska bli väldigt trevligt att fortsätta spela med dessa underbara själar i Azeroth.

Må väl!

Jag heter Moltas och Tjorleif på mina karaktärer i Friskyttarna

1
Skriv svar