Dragon Age II-demo 22 februari

Robot
Dragon Age II-demo 22 februari

Släpps till samtliga format och låser upp särskilt bonusföremål.

#dragon-age-ii, #ea


Medlem
Dragon Age II-demo 22 februari

Hoppsan...det var värst. Aldrig varit med om att en demoversion skulle låsa upp bonusmaterial. Klart välkommet:)

Medlem

EvilBetty: Är du så där ironisk nu? Det har i vilket fall hänt förut, både en och två gånger.

Medlem

Har aldrig varit med om det heller faktiskt. Intressant


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Flera: Bulletstorm-demon som släpptes förra veckan är ett exempel där man kan låsa upp föremål/innehåll i det färdiga spelet.

Medlem

Det där var en trevlig nyhet även om jag inte är särskilt intresserad av spelet. Det är alltid trevligt att ha chansen att göra sig en uppfattning

Medlem

Smidigt, man hinner avboka om man känner för det

Medlem

Dem har ju lagt in ett sånt överflöd av bonusföremål så det finns inte... flera stycken för varje sorts förbokning, ett nu för demot och sen flera stycken för minispelet på facebook... helt galet


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Lysande agerat av Bioware, nu hinner jag testa det innan jag får hem det och dessutom på alla plattformar...har alltid undrat hur ett sånt här spel funkar på konsol. Undrar om man får prova "Character Creatorn" eller om de har förskapade karaktärer för respektive klass specifikt och enbart för demot alltså?


signatur

"The following sentence is true. The previus sentence is false.

Medlem
Medlem

Skönt med ett demo som släpps till alla format.

Medlem

Är det inte ganska ovanligt nu för tiden att ett demo kommer innan spelsläppet? Förr i tiden var det ju standard..

Medlem

Bioware är sköna, detta spel lär nog bli en höjdare som mass effect2.

Inaktiv

Nu blir det enklare att göra en compare! Inte jaga folk som har spelet på olika plattformar.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

1
Skriv svar