Presentation... Och nostalgi!

Medlem
Presentation... Och nostalgi!

Tänkte testa att blogga här framöver, och det kommer troligtvis mest handla om gaming. Jag är 20 år, och har gejmat rätt mycket sen jag var 6 år. (Är faktiskt lite förvånad själv över att jag inte fått några hälsoproblem...än!)

Jag minns familjens första Hem PC - en HP dator med en processor på 233Mhz!... Och inte påtal om voodookorten som revolutionerade grafiken. Quake 2 var mitt första spel som jag fick se 3dfx stöd i, alla kanter var så välslipade på min 14 tums CRT-skärm.

[http://www.youtube.com/watch?v=1SVVKQlwTUk]

Nostalgin utav att se den här videon är obeskrivlig, i've had so many good times with this!
Klockan börjar slå sitt slag, dags för käk och krypa ner till nattrulle.

#blogg


signatur

Life is short , play more

Medlem
GAMERNERD

lycka till med bloggandet, inte de lättaste att hålla på med eftersom man hellst ska skriva varje dag

men d e bra att du testar ^^

Ish
Medlem

Varför skriva varje dag.. Skriv om det finns något att skriva om, that's what I do..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Skägg.
10 Chambers
Medlem

+1 för Välkommen, hoppas du kommer trivas.

Själv minns jag gott om goa tillfällen man hade med Q2, speciellt co-op med polarna och högre svårighetsgrader

Jag håller också med Ish om att du inte nödvändigtvis behöver skriva varje dag, utan främst om det du finner av värde. Jag har tex. skrivit främst om inköpta spel (därav min spelglädje) och eventuella inlägg om forskning och utveckling som kan bli betydande för framtiden. Så, skriv om det du finner mest intressant för dig


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Hej och välkommen, ska bli kul att läsa dina texter. Q2 ftw!

Bah, Q1 var ett klart tuffare spel. Välkommen!

Medlem

Ja, välkommen till bloggfamiljen

Medlem

Känner mig gammal när Quake 2 har börjat räknas som nostalgi.

1
Skriv svar