Battlefield 3 - FZ har första filmen

Robot
Battlefield 3 - FZ har första filmen

Se rullen som skvallrar om tid, plats - och releasedatum!

#nyhetstips, #battlefield-3


Medlem
Battlefield 3 - FZ har första filmen

mjae, den sög.. trodde ju man skulle få se iaf NÅGOT ur spelet... men istället lite pampig musik och svarta figurer.. trist.

Medlem

Ge mig snälla gud GE MIIIIIIG!


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

sämst ju, kan de inte visa gameplay isteället.

Medlem

Snyggt gjord video. Men ge oss gameplay! 64 player gameplay!


signatur

Idono. That's me!

Ah, alltid lika härligt att få se in-game gameplay... NOT!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Härligt med en ny konsollportning från DICE!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Detta var ju en teaser, det är inte meningen att visa gameplay utan bara att upplysa folk om spelet och när de släpps, få gamers lite att tänka på tills den riktiga informationen kommer.

Flygplan, helikoptrar, stridsvagnar...än så länge så är jag nöjd Skönt att man inte behöver vänta jättelänge på spelet heller. Jag väntar ivrigt på mer information

Medlem

Okej ppl här e lite mer info:

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Så det låter minst sagt lovande!

btw jag har även 'shoppat gameinformer omslaget så det är utan text för de som vill ha: http://i.imgur.com/ubIW8.jpg

enjoy ^^

Medlem

Förstår inte är bf3 samma som bfbc3 på något vis? Själv trode jag d var 2 olika delar av bf serien?

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Förstår inte är bf3 samma som bfbc3 på något vis? Själv trode jag d var 2 olika delar av bf serien?

Inte direkt, BF2 hade ju ingen singleplayer.. MP only.. den enda storyn som fanns var description på banorna när man laddade den.

Det är ju bättre att dom fortsätter med Bad Company 2s singleplayer story än att göra en helt ny?

Så det är därför.

Medlem

Av det man får se i teasern, samt cover-bilden så vill jag säga att åtminstone en eller ett par banor kommer utspela sig i bombade storstäder då både covern och teasern utspelar sig på liknande områden.
Där helikoptern och flygplanet är ser det ut som en riktigt hög vinkel med utsikten av en stad där man verkar se skyskrapor/höga byggnader.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av Xtars:

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Fetstilta grejer = Insta-köp för min del. Den informationen samt bekräftelsen på att dom kommer tillbaka med prone, och 64 spelare gör detta till ett givet köp. Grafiken räknar jag med kommer vara minst lika bra som BC2 (och bättre). Gameplay är helt det jag bryr mig om.

Hoppas bara det blir MÅNGA kartor, och inte bara en handfull i olika storlekar.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Kunde ni inte laddat upp den på youtube istället? Varför har ni inte en egen kanal där istället?
Just denna videon gjorde sig värre än vanligt i er komprimering, man såg inte mycket alls.

Medlem

känns som att några försöker härma call of duty serien, jävligt likt deras teaser...kan dom inte bara tabort allt som har med xp att göra och fixa iordning BF serien som den var förut? snälla?

Medlem

Hoppas att det här blir bra.

Medlem
Skrivet av simon857:

känns som att några försöker härma call of duty serien, jävligt likt deras teaser...kan dom inte bara tabort allt som har med xp att göra och fixa iordning BF serien som den var förut? snälla?

Men om de tar bort xp kan man ju inte bli sergeant sergeant shooter person of special extremes to the max? D:

Medlem

Teaser kallas det.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

mjae, den sög.. trodde ju man skulle få se iaf NÅGOT ur spelet... men istället lite pampig musik och svarta figurer.. trist.

Att en trailer (eller teaser till och med) inte visar gameplay gör den inte dålig. Och just den här var i mitt tycke helt lysande. Kort, atmosfärisk och ett handboksexempel på hur man bygger hype, precis vad filmen är tänkt att göra.

Ser fram emot detta, om än med viss oro.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Trailer / Teaser utan gameplay = Kvadratroten ur värdelöshet eller √värdelöshet²

Medlem

Varför fattar inte folk att BF3 inte har ett skit med Bad Company serien att göra!!!! BF3 är en uppföljare till BF2, BFBC och BFBC 2 är en sidostående serie, nästa del heter då BFBC 3!!! eller är jag helt ute och cyklar?!


signatur

cags

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Och till alla som tvivlade på att DICE skulle göra oss PC spelare glada.
http://www.shafted.de/public/Ha%20ha%202.jpg


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Eller kan det vara så att BF3 tar upp samma krig men att det inte längre handlar om just Bad Company?


signatur

cags

Inaktiv
Skrivet av cags91:

Eller kan det vara så att BF3 tar upp samma krig men att det inte längre handlar om just Bad Company?

Kan vara att dom kör vidare på samma händelser som i BC serien men att istället spela ur en squads perspektiv så kommer man nu få spela från från soldaterna i fronten?

Skulle vara kul med lite BC referenser i spelet dock ^^

Medlem

HELIGT JÄVLA SKIT!!! Vill ha nu! Den teasern fick mitt hår att resa sig.. grym teaser! Det kommer snart en trailer med in-game film.... teasers ska ju bara teasa...


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Va fan..Riktigt dåligt asså. Blev så sjukt hypad när man såg "Battlefield 3 fz har första filmen" så är det nått sånt här skit

Medlem
Skrivet av selle:

Va fan..Riktigt dåligt asså. Blev så sjukt hypad när man såg "Battlefield 3 fz har första filmen" så är det nått sånt här skit

Men snälla emo's lär er skillnaden på teaser och trailer

Medlem
Skrivet av veum:
Skrivet av selle:

Va fan..Riktigt dåligt asså. Blev så sjukt hypad när man såg "Battlefield 3 fz har första filmen" så är det nått sånt här skit

Men snälla emo's lär er skillnaden på teaser och trailer

Moget svar då. Har jag sagt något i min post att det är en teaser eller trailer? Det står FÖRSTA FILMEN! Blir sjukt trött på efterblivna idioter som du som slänger ut sånna svar. Om någon av oss två är emo så är det ju du.

Vad jag menade va att jag hade hoppas på mer än en teaser när man igår läste om att mer BF3 info skulle komma.

Medlem

Det är lite löjligt, nästan... jag har jobbat med det här i fjorton år nu, men BF3 får mig ändå att känna mig som ett litet barn på julafton. Bäst att DICE inte gör oss besvikna!

Medlem

Jag skulle bli förvånad om jag inte köpte det. Har köpt näst intill alla andra Battlefields hittills, och tror nog att Battlefield 3 är det jag sett som mest fram emot.

123
Skriv svar