Slutet för Enslaved?

Inaktiv

Riktigt trevligt spel, synd att det sålde dåligt.

KoP
Medlem
Skrivet av Hannu87:

ännu ett expempel på konsol skräp.

Ytterligare en kommentar ifrån dig som visar på konsolfientlighet. Löjligt.

Medlem

Jag tyckte om spelet, däremot hade det nog varit bra om dom optimerat spelet lite mer innan släpp. För ibland var skärmuppdatering väldigt låg, och med tanke på att det är UE3 som används borde de snurra på bättre även på konsoll.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Jag tyckte om spelet, däremot hade det nog varit bra om dom optimerat spelet lite mer innan släpp. För ibland var skärmuppdatering väldigt låg, och med tanke på att det är UE3 som används borde de snurra på bättre även på konsoll.

Vad hade det faktum att den är gjort i UE3 med att det "borde" vara bra fps?

UE3 är en motor, that's it. Stoppar du in för mycket saker i den eller icke optimerade modeller kommer det kuka ur oavsett om motorn heter UE3, Unity eller tech 6

Medlem

NInja Theory är ingen höjdarutvecklare med andra ord, och DMC lär tyvärr inte heller bli någon höjdare (från någon som iofs inte gillar övriga DMC-serien heller)
Tyckte Heavenly Sword var mediokert. Dom hade något på gång, men allt för mycket var halvdant utfört.

Deras spel säljer inte helt enkelt. Men och andra sidan är det två nya serier dom försökt dra igång, och då är det svårt. Hmm ...

Medlem

Enslaved va ju nåt otroligt fleeskiit ! lite trögt i början men efter ett tag hade ja svårt o slita mig från tv.n o lägga ifrån mig kontrollen.......tror mest att dom kassa försäljningssiffrorna beror på kaeessss marknadsföring :\

12
Skriv svar