Ny film från Deus Ex

Robot
Ny film från Deus Ex

Möt Adam Jensen, lika delar människa som avancerad konservöppnare.

#eidos-montreal, #square-enix


Medlem
Ny film från Deus Ex

Är det bara jag som börjar trötta på det orangea lagret över alla filmer?

Medlem

Nepp, du är inte ensam.. Förstår inte vad dom gillar med brunt, det är ju en skitful färg.

Medlem

Vet ni inte att framtiden är orange-brun?


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Redaktör
Moderator | Testpilot

Är det bara jag som inte är intresserad av detta spel alls? Vet inte men inget av det jag sett som verkar intresant.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det kommer väl ett nytt CoD snart som du kan spela, uberpwnage2.0.

Medlem

fy faen vad fult med färgen, just därför tappade jag intresset

Medlem

vill man vara fin får man lida pin. äntligen en hes tuffing med bitter framtoning och snabba glasögon.

Ish
Medlem

Ni om ogillar Deus Ex borde åka på avelsförbud


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Tror det kan bli ballt, älskade gamla deus ex spelen

Medlem

Fifan va najs


signatur

Meep!

Medlem

Ish: too late, hälsar dottern.

handlar väl egentligen inte om man gillar gamla deus ex eller inte. Det här lär väl bli något helt annat. lite mer flashigt, snabbt och dumt. Tiden får utvisa om jag har fel, hoppas det.

Medlem

Fy fan vad ballt! Jag tycker då att det bruna filtret är snyggt!

Medlem

Needs more trenchcoat!

Men annars verkar det bra.

Medlem

3rd person cover... såklart =/

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

3rd person cover... såklart =/

Självklart, både standard och mycket användbart
Hypen infölr detta spel är inte dålig, hoppas det klarar av att leverera

Medlem

Tycker inte om att det skiftar mellan första- och tredjeperson. Det dödar inlevelsen lite enligt mig.

För övrigt tycker jag om vad jag ser. Och definitivt vad jag hör. Jag älskar musiken.

Medlem

deus ex var ett av det bästa spel jag spelat

KoP
Medlem
Skrivet av angelcs:

fy faen vad fult med färgen, just därför tappade jag intresset

Måste vara tråkigt att var så pass kinkig att man ratar ett potentiellt bra spel pga en petitess?

Medlem

Stör mig inte på färgen direkt. Däremot tyckte jag filmen var rätt tråkig. Kan inte förklara varför. Tyckte att de första deus exen var riktigt bra men här lockar inget direkt. Kommer nog prova spelet men jag är inte uberhypad.

Medlem

En massa mellansekvenser från Square säger ju i princip ingenting. Låt oss se gameplay istället så vi kan avgöra om det är lika sofistikerat, taktiskt och detaljerat som originalet eller om det bara är pinsamt neddummat för konsolspelare som Deus Ex 2 var.

I det senare fallet kan de glömma att jag halar upp plånboken.

Medlem

Historien verkar iaf hålla en bra kvalitét

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

3rd person cover... såklart =/

Usch och blä, förstör inlevelsen och så är det fusk! Fjanterier är vad det är!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Forcie:

En massa mellansekvenser från Square säger ju i princip ingenting. Låt oss se gameplay istället så vi kan avgöra om det är lika sofistikerat, taktiskt och detaljerat som originalet eller om det bara är pinsamt neddummat för konsolspelare som Deus Ex 2 var.

I det senare fallet kan de glömma att jag halar upp plånboken.

Finns väl redan ett par långa in-game klipp från spelet här på fz?! har sett en hel del iaf..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Ambassadör
League of Legends
Skrivet av Ish:

Ni om ogillar Deus Ex borde åka på avelsförbud

Kunde inte uttryckt mig bättre själv. Jag hoppas bara att vi kan säga samma sak om 3:an

Jag såg framtiden, och den var Dansk (Jensen)...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Finns väl redan ett par långa in-game klipp från spelet här på fz?! har sett en hel del iaf..

Ja? Jag har sett varenda klipp, men det finns inget som visar att det är bättre än Deus Ex 2:s nivå på interaktion och gameplay, snarare sämre. Läste du bara halva min post eller vad?

Medlem
Skrivet av Forcie:
Skrivet av Tommy_h:

Finns väl redan ett par långa in-game klipp från spelet här på fz?! har sett en hel del iaf..

Ja? Jag har sett varenda klipp, men det finns inget som visar att det är bättre än Deus Ex 2:s nivå på interaktion och gameplay, snarare sämre. Läste du bara halva min post eller vad?

Okej? Nej? Jag har inte lagt på minnet vad klippen visar, sa bara att de fanns där om du missat.. ?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar