Red Faction: Armageddon

Robot
Red Faction: Armageddon

I mars går Mars under. Är detta slutet för den röda planeten? Mats har provspelat Red Factions trea.

#red-faction, #minecraft, #red-faction-guerrilla, #red-faction-armageddon


Medlem
Red Faction: Armageddon

"Poänglöst grävande"! Du förolämpar minecrafts samlade community!

Medlem

Är det bara jag eller verkar det som ni har glömt bort att det finns en Red Faction 2?


signatur

My momma always used to say, life is like a box of chocolates!

Medlem

Ser kul ut


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Red Faction 1 och 2 är dom enda i serien som är bra. FPS ska det vara.

Medlem

Red Faction: Armageddon är 4:e spelet i serien, inte 3:e som antyds i artikeln.

Red Faction
Red Faction 2
Red Faction: Guerilla
Red Faction: Armageddon


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Acon5:

Är det bara jag eller verkar det som ni har glömt bort att det finns en Red Faction 2?

Inte glömt - förträngt. Den är renodlat skit.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag läste fel på "mats" och "mars" ett antal gånger:D

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Acon5:

Är det bara jag eller verkar det som ni har glömt bort att det finns en Red Faction 2?

Inte glömt - förträngt. Den är renodlat skit.

Hear hear!
Men att dom fortfarande försöker bygga ett spel som inte har mycket mer att komma med än förstörbara byggnader i dagens läge känns fattigt, det är knappast något nytt längre, även om dom gör det bättre.

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Acon5:

Är det bara jag eller verkar det som ni har glömt bort att det finns en Red Faction 2?

Inte glömt - förträngt. Den är renodlat skit.

Hear hear!
Men att dom fortfarande försöker bygga ett spel som inte har mycket mer att komma med än förstörbara byggnader i dagens läge känns fattigt, det är knappast något nytt längre, även om dom gör det bättre.

Förra spelet var ju i alla fall riktigt bra, och hade något så unikt som (bra) storybaserad CL som tillförde till äventyret utan att saknas i originalspelet
Sen är u de förstörliga byggnaderna och fordonen ljusår före ex. vad Frostbyte demonstrerat, men det är bara en bonus ^^

Medlem

Jag köpte förra på steam - men har glömt bort att lira det. Kanske borde göra det?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag köpte förra på steam - men har glömt bort att lira det. Kanske borde göra det?

Mja, story mässigt är det väl inte så rockigt och spelet blir väldigt repetitivt!
Skulle väl säga att det var kul fram till en liten stund efter att man fort värstingvapnet som spränger mest.

Och roboten från Aliens är ganska rolig att mosa med

Fast man kanske skulle pröva på lite mp också..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Ankh:

Jag köpte förra på steam - men har glömt bort att lira det. Kanske borde göra det?

Mja, story mässigt är det väl inte så rockigt och spelet blir väldigt repetitivt!
Skulle väl säga att det var kul fram till en liten stund efter att man fort värstingvapnet som spränger mest.

Och roboten från Aliens är ganska rolig att mosa med

Fast man kanske skulle pröva på lite mp också..

Man tackar för spoilern.

Medlem
Skrivet av anomali:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Ankh:

Jag köpte förra på steam - men har glömt bort att lira det. Kanske borde göra det?

Mja, story mässigt är det väl inte så rockigt och spelet blir väldigt repetitivt!
Skulle väl säga att det var kul fram till en liten stund efter att man fort värstingvapnet som spränger mest.

Och roboten från Aliens är ganska rolig att mosa med

Fast man kanske skulle pröva på lite mp också..

Man tackar för spoilern.

Åh nej paja jag spelupplevelsen för dig nu? Har du spelat spelet? Eller det kanske inte går att spela nu när du vet att den finns i spelet i..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Förutom 1an har alla sugit hittills, hoppas det blir ändring på det nu då.

Medlem

Själv har jag bara kört Guerilla. Tycke bäst om mp läget det får hela min kropp att gå upp i varv svättigt värre. Synd bara att d aldrig varit så många som spelat mpn för att slå folk med en stor struts är jävigt skoj.
Alla spel kan inte vara fps några måste vara för oss som gillar 3ps ochså.

Medlem

Titta på det här http://www.redfaction.com/index.php och gråt ni som inte kan/vill spela i tredje person. Själv är jag glad som f trodde d här skulle bli ett fps.

Medlem

Ska bli grymt att göra kaoz med utomjordingar, under ytan!

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Titta på det här http://www.redfaction.com/index.php och gråt ni som inte kan/vill spela i tredje person. Själv är jag glad som f trodde d här skulle bli ett fps.

Vad var det med länken?
Var nog ingen som trodde det skulle bli tps med tanke på bilderna och föregångaren


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Tyckte om 3:an, dom hade lyckats med både multiplayern och singleplayern, och att det är 3:e person var bara bra och skönt att inte vara i något tråkig mörk grotta tyckte jag. Hoppas att dom har gjort så att det är en blandning mellan under och ovan.. miljö.. ^^ ja, och skjuta aliens är nog inte så kul. Dom skulle hållt sig till människorna. Fast jag kan ha fel om det. Blir nog inte ett direkt köp, men när det gått ner i pris kanske.


signatur

// MATIAXX

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Ankh:

Jag köpte förra på steam - men har glömt bort att lira det. Kanske borde göra det?

Mja, story mässigt är det väl inte så rockigt och spelet blir väldigt repetitivt!
Skulle väl säga att det var kul fram till en liten stund efter att man fort värstingvapnet som spränger mest.

Och roboten från Aliens är ganska rolig att mosa med

Fast man kanske skulle pröva på lite mp också..

jag tyckte inte det här var en spoiler. sen avskyr jag förstaperson. nä, tredjeperson ska det vara. o detta blir köp till PC vid release

1
Skriv svar