Project Dark blir Dark Souls

Robot
Project Dark blir Dark Souls

Den spirituella uppföljaren till det hypersvåra Demon's Souls får ut sin första information. Det kommer bland annat hålla mycket högre svårighetsgrad.

#from-software, #project-dark-1, #demons-souls


Medlem
Project Dark blir Dark Souls

yay!

Medlem

Alright! Ser fram emot detta.

Medlem
Medlem

Så jäävla nice! Älskade verkligen Demon's Souls Längtar dugligt!


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Orgaaaaaaaaaaasm !

Medlem

awsm, dock skulle ja gärna vilja ha ett ordentligt co-op multiplayer läge ist för att man ska behöva summona för varje banna etc. men kanske att om man är 2 spelare co-op så skulle monstrena bli 75% bättre lr ngt liknande.

Edit: Dem borde också göra om Soul tendency systemet ( Ifal ngt liknande kmr finans med i det nya, så att säga ) efter som om man är uppkopplad online, så börjar man med nästan PWWT i alla världar. så man behövde bara köra igenom värld 1 första bannan '' 1-1 '' och sedan gå direkt tbx o döda miralda, o hämta full Brushwood armor, och sedan hämta Hercules ring från drak nästet. och vips så har du tyngsta armorn i spelet i låg lvl, sen efter gör man ''4-1'' och tar shortcuten från första murren, så man hamnar vid bossen, vilken inte är svår att döda. Då har man pwwt i värld 4 och så kan man få Magic sword makoto i början av ''4-2''

Med andra ord kunde det bli lite för lätt om man var uppkopplad till internet.


signatur

Rwa?

Medlem

nu blir det att skaffa ett ps3


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Jag hitta inte ens "köp mannen" på värld 4-1 under första rundan ska pröva d Annanaz skriver med en ny gubbe.

Medlem

pfff old news:)

skämt åsido. jag är mycket taggad på detta spel. köpa spelet direkt det kommer ut.

Medlem

Givet köp. Extra cred till spelutvecklarna som inte följer strömmen och gör uppföljaren lättare för att göra maximalt med cash. Kul för oss som vill ha lite utmaning och fortfarande har tålamod att lära oss en boss istället för att buttonmasha genom spelet på under 10h.

I japan finns fortfarande hjärtat kvar att göra kvalitetsspel.

Medlem
Skrivet av Budha:

I japan finns fortfarande hjärtat kvar att göra kvalitetsspel.

HAHAHAHAHA!
Eller vänta, du är seriös?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Fasiken svårare en Demon's Souls, måste skaffa day 1 liksom ska blir riktigt tungt det här XD

Medlem

Hoppas verkligen de lyckas göra samma atmosfär som i Demon's souls, de var ett av spelet stora features enligt mig.

Medlem

Helt otroligt. Demon's Souls är denna generations näst bästa spel (Oblivion är såklart det allra bästa).
Så fantastiskt bra på alla sätt och vis. Längtar oerhört efter Dark Soul.


signatur

Memento Mori

Medlem

vadå ska du skaffa ett ps3 bara för att spela dark souls? Har du 360 så behöver du inte köpa dig ett ps3 nöt.
fan va glad jag blir att den kommer till 360 också tycker synd om er ps3 fanboy. Men det blir en förhandsbokning snart hoppas jag.

Inaktiv
Skrivet av L00c0:

vadå ska du skaffa ett ps3 bara för att spela dark souls? Har du 360 så behöver du inte köpa dig ett ps3 nöt.
fan va glad jag blir att den kommer till 360 också tycker synd om er ps3 fanboy. Men det blir en förhandsbokning snart hoppas jag.

Varför tycker du synd om oss PS3 fanboys bara för att det kommer till xbox? Det är ju känt redan att xbox kommer få en lätt portning och att spelet i första hand görs till ps3.

1
Skriv svar