Battlefield 3 - FZ har första filmen

Ambassadör
League of Legends

Off-topic:

Skrivet av zyrax123:

Trailer / Teaser utan gameplay = Kvadratroten ur värdelöshet eller √värdelöshet²

Dags att lära sig hur man uttrycker sig matematiskt?
√värdelöshet²=värdelöshet

Det jag tror du vill skriva är √värdelöshet
√värdelöshet=Kvadratroten ur värdelöshet

Fast å sidan kommer kvadratroten att göra så att Trailer / Teaser utan gameplay < värdelöshet, vilket jag gissar på att du inte menar. Så det du verkligen vill göra i detta läge är nog att antingen kolla upp vad någonting du säger betyder eller bara ta värdelöshet².

On-topic: Visst sa inte filmen så mycket men den gav i alla fall den Battlefield känslan jag ville ha! Skönt att flygplanen är tillbaka, då går vi ett steg närmre ett nytt BF2!

Medlem

Kommer detta vara i stil med BC eller en ren BAttlefield 2 uppföljare med bots och grejjer?

Ambassadör
League of Legends
Skrivet av ASUSEN8800GTS:

Kommer detta vara i stil med BC eller en ren BAttlefield 2 uppföljare med bots och grejjer?

Jag hoppas du vet att BF2 är mer än "bots och grejjer"?!

Medlem

Gillar hur folk får damp på att teasern suger när det är precis vad det är. En teaser. De har lagt upp så pass mycket information man kan vänta sig från en första uppvisning.

De stora godbitarna kommer under GDC.

Medlem

Det kommer bara en ny spelmotor i saken.
Du kan ställa upp din vapen (med stöd och sånt) på marken så du får ett stöd så rekylen blir mindre.
Om en granat eller någon bomb detonerar nära dig så slungas du till marken.
Du känner av skotten på ett helt annat sätt , gubben kan förlora armen eller något sånt så vitt jag har förstått.
Det finns väldigt mycket nytt och nej det är inte som dom gamla dom har satt in massor med nya saker i det.
Det jag hoppas på är att det finns så man kan köra mot bots som i bf2, det saknade jag grymt i bad company serien

Medlem

Kommer garanterat att kriga i en storstad i USA. ! L.A - New York Boooooooooooom

Medlem

*sigh* 64 spelare till PC men bara 24-32 till PS3/360, varför inte göra lika till alla? DICE vet att att konsolerna klarar av det OCH de gör bara kunder besvikna, varför inte göra lika bra till alla konsoler?


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem
Skrivet av Gurra300:

*sigh* 64 spelare till PC men bara 24-32 till PS3/360, varför inte göra lika till alla? DICE vet att att konsolerna klarar av det OCH de gör bara kunder besvikna, varför inte göra lika bra till alla konsoler?

Konsollerna klarar förmodligen inte att 64 spelare. Hårdvaran är, som alla vet, plågsamt daterad vid det här laget. Konsoler har en sämre plattform, därför blir spelen lidande.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Inaktiv

Får väl se om det faktiskt släpps till PC, tills dess är det lite meningslöst att bli hypead över det.

Medlem

Efter att kollat lite på sidor som rapporterar om bf3 så verkar det vara som bara PC har 64 spelare och jets. Konsoler har inte jets för dom klarar helt enkelt inte det hårdvarumässigt står det på twitter osv.

Medlem
Skrivet av robineng:

Får väl se om det faktiskt släpps till PC, tills dess är det lite meningslöst att bli hypead över det.

Hur många gånger behöver DICE skriva att BF3 (självklart) släpps till PC för att folk ska förstå?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

BF3 kommer släppas till PC ni som inte förstår det ber jag er sluta med knarket.

Medlem

PLAN! HELIS! TANKS! OHWAAGHHHHHHH.. YES!

så, caps-rage complete............ fan vad jag hoppas på detta spel.... jag hoppas sååååå mkt på att det kommer bli bra!

Medlem

Ha. Inget Cold War gone Hot som jag ville ha.

Samma modern combat igeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.

Känns som att WW2 gjordes för mkt i ca 3 år sedan har vi fått en överdos av det här dem senaste 10 åren.

Medlem

Ni är ju dumma i huvudet. "Jag är senaste generationens ADHD barn! Jag vill se gameplay nu, nu, nu!
Det är en "teaser", alltså tease - "retsam". Det är meningen att man ska fundera. Det är som en present man inte får veta vad det är i, men man kan känna på formen och anta vad man kan få.

Medlem

Nu vattnas det i truten, det kommer bli en fin höst i år^^


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Får hoppas att detta blir nåt man vill ha i sin bokhylla!


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Skulle lika gärna kunna va från bad company 2... nä, lite bättre får de nog göra. Speciellt eftersom BF 1943 uteblev till PC.

Medlem

Innan ni alla blir våta i byxan över en TEASER så föreslår jag att man väntar... DICE är ju inte direkt pålitliga när det gäller löften och innan denna landar i butiken (om alls) så kan de ändra på precis allt. Nu säger de att den kommer till PC. Och om den väl kommer till PC så har de mycket att bevisa så det inte bara blir en sketen konsoll-version av det hela.

DICE har ju tyvärr förvanskat sitt PC-arv och bara skapat den enda katastrofen efter den andra, så jag har väldigt lite förhoppningar om att de lyckas denna gången. I vanlig ordning så blir det nog konsoll-release först, sedan en halv-kass portning till PC och få patchar. Eller så lovar de en massa, sedan ett år efter konsoll-release så ger de PC-ägarna fingret och med ett "sorry, but the next game will be PC!..."

Jag avvaktar iaf. Det sista PC-liret de gjorde som var någorlunda intressant var BF1942, sedan har det gått utför. Gillade dock även Mirror's Edge men det är ju en annan kategori.

Medlem

teasers är SOOOO OVERRATED! vem fan vill se massa skit... ge oss Gameplay ffs!

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av Keasar:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Och till alla som tvivlade på att DICE skulle göra oss PC spelare glada.
http://www.shafted.de/public/Ha%20ha%202.jpg

Omg, vad får dig att tro att detta kommer bli något bra?

"Jaa, de visar en skitdålig teaser där man får se ett flygplan, jippii, det kommer bli skitbra"

Sa de inte samma sak om bc2? utvecklar till pc separat, vilket jävla skitspel det visade sig vara, pff!

Det är fortfarande ett multiplattformsspel = Skräp. So what om de utvecklar PC och konsol parallellt, det kommer ändå finnas saker i pc-versionen som är inskränkta pga konsol. Jävla hyckleri.

Hur kan du säga att BC2 var ett skitspel är du helt väck? Tänk på hur många som har köppt spelet och fortfarande roas av det... Skitspel = Nej. Du suger på BC2 = Korrekt

Det bevisar ju bara hur många pubheroes det finns o.O
Om man inte är en liten fanboi av DICE, såsom du verkar vara, så ser man igenom den snygga grafiken och ser all skit som fördärvar spelet.

Och jag tycker inte det är speciellt kul att lolla runt public, utan vill hellre spela matcher, men detta spelet är så gjort för pubheroes så det är skamligt. DICE sket klanscenen i nävarna.

Som den lilla detalj att man från början inte ens kunde se slutställningen efter rundans slut, utan det var tvunget att patchas in, vafan är det liksom? Eller att man inte kunde se mainchat när man var död? geeeez - saemst.

Och det lilla faktum att de tog bort prone, visst, må vara irriterande när ens motståndare dyker, men ack så nödvändigt i ett spel där man är tvungen att kunna gå prone för att ta skydd bakom alla midjehöga betongblock där huvudet sticker upp bakom även om man crouchar. Kunde ju tagit bort förmågan att skjuta medan man lägger sig ner, för att undvika pronespammandet som i t.ex BF2, istället för att ta bort det helt.Jävla konsolport. Fanns väl inte tillräckligt med knappar på kontrollerna för att de skulle kunna få med den funktionen på konsol.

DICE är ju helt uppenbart inkompetenta, de kan fan inte göra en ordentlig nätkod heller för den delen, antingen är hitboxen helt fubar, och för att motverka den i bc2 gjorde de hitboxen 3xgubben ungefär, så man träffar runt hörn, YAY! Idioter...

Deras patchar tar bort vissa problem, men lägger till en hel drös andra istället.

köpte bc2 på rea för 130 pix, och det är väl ungefär där spelets värde ligger, inte mer iaf.

Säger inte att t.ex CoD:BO är bättre, för det är det inte, ungefär samma skit.

Det jag eftersöker är en uppdaterad version av BF2 med allt vad det innebär, stora kartor, mycket fordon, många flaggor, max i bc2 är väl typ 4..., bra känsla i vapen. Och framför allt att de fixar alla jävla buggar som finns i det spelet, ffa HITBOXEN! Och visst, det verkar ju i nuläget lovande, med allt vad de sagt ska ingå, men är det något jag lärt mig under min tid med att spela DICEs spel är att de är usla på att hålla löften, och spelet lär vara otroligt buggigt vid release, så därför har jag inga förväntningar på det, vill inte bli så besviken igen som jag blev med BC2.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av tavener:
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av Keasar:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Och till alla som tvivlade på att DICE skulle göra oss PC spelare glada.
http://www.shafted.de/public/Ha%20ha%202.jpg

Omg, vad får dig att tro att detta kommer bli något bra?

"Jaa, de visar en skitdålig teaser där man får se ett flygplan, jippii, det kommer bli skitbra"

Sa de inte samma sak om bc2? utvecklar till pc separat, vilket jävla skitspel det visade sig vara, pff!

Det är fortfarande ett multiplattformsspel = Skräp. So what om de utvecklar PC och konsol parallellt, det kommer ändå finnas saker i pc-versionen som är inskränkta pga konsol. Jävla hyckleri.

Hur kan du säga att BC2 var ett skitspel är du helt väck? Tänk på hur många som har köppt spelet och fortfarande roas av det... Skitspel = Nej. Du suger på BC2 = Korrekt

Det bevisar ju bara hur många pubheroes det finns o.O
Om man inte är en liten fanboi av DICE, såsom du verkar vara, så ser man igenom den snygga grafiken och ser all skit som fördärvar spelet.

Och jag tycker inte det är speciellt kul att lolla runt public, utan vill hellre spela matcher, men detta spelet är så gjort för pubheroes så det är skamligt. DICE sket klanscenen i nävarna.

Som den lilla detalj att man från början inte ens kunde se slutställningen efter rundans slut, utan det var tvunget att patchas in, vafan är det liksom? Eller att man inte kunde se mainchat när man var död? geeeez - saemst.

Och det lilla faktum att de tog bort prone, visst, må vara irriterande när ens motståndare dyker, men ack så nödvändigt i ett spel där man är tvungen att kunna gå prone för att ta skydd bakom alla midjehöga betongblock där huvudet sticker upp bakom även om man crouchar. Kunde ju tagit bort förmågan att skjuta medan man lägger sig ner, för att undvika pronespammandet som i t.ex BF2, istället för att ta bort det helt.Jävla konsolport. Fanns väl inte tillräckligt med knappar på kontrollerna för att de skulle kunna få med den funktionen på konsol.

DICE är ju helt uppenbart inkompetenta, de kan fan inte göra en ordentlig nätkod heller för den delen, antingen är hitboxen helt fubar, och för att motverka den i bc2 gjorde de hitboxen 3xgubben ungefär, så man träffar runt hörn, YAY! Idioter...

Deras patchar tar bort vissa problem, men lägger till en hel drös andra istället.

köpte bc2 på rea för 130 pix, och det är väl ungefär där spelets värde ligger, inte mer iaf.

Säger inte att t.ex CoD:BO är bättre, för det är det inte, ungefär samma skit.

Det jag eftersöker är en uppdaterad version av BF2 med allt vad det innebär, stora kartor, mycket fordon, många flaggor, max i bc2 är väl typ 4..., bra känsla i vapen. Och framför allt att de fixar alla jävla buggar som finns i det spelet, ffa HITBOXEN! Och visst, det verkar ju i nuläget lovande, med allt vad de sagt ska ingå, men är det något jag lärt mig under min tid med att spela DICEs spel är att de är usla på att hålla löften, och spelet lär vara otroligt buggigt vid release, så därför har jag inga förväntningar på det, vill inte bli så besviken igen som jag blev med BC2.

gå å grina då emo

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av tavener:
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av Keasar:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Och till alla som tvivlade på att DICE skulle göra oss PC spelare glada.
http://www.shafted.de/public/Ha%20ha%202.jpg

Omg, vad får dig att tro att detta kommer bli något bra?

"Jaa, de visar en skitdålig teaser där man får se ett flygplan, jippii, det kommer bli skitbra"

Sa de inte samma sak om bc2? utvecklar till pc separat, vilket jävla skitspel det visade sig vara, pff!

Det är fortfarande ett multiplattformsspel = Skräp. So what om de utvecklar PC och konsol parallellt, det kommer ändå finnas saker i pc-versionen som är inskränkta pga konsol. Jävla hyckleri.

Hur kan du säga att BC2 var ett skitspel är du helt väck? Tänk på hur många som har köppt spelet och fortfarande roas av det... Skitspel = Nej. Du suger på BC2 = Korrekt

Det bevisar ju bara hur många pubheroes det finns o.O
Om man inte är en liten fanboi av DICE, såsom du verkar vara, så ser man igenom den snygga grafiken och ser all skit som fördärvar spelet.

Och jag tycker inte det är speciellt kul att lolla runt public, utan vill hellre spela matcher, men detta spelet är så gjort för pubheroes så det är skamligt. DICE sket klanscenen i nävarna.

Som den lilla detalj att man från början inte ens kunde se slutställningen efter rundans slut, utan det var tvunget att patchas in, vafan är det liksom? Eller att man inte kunde se mainchat när man var död? geeeez - saemst.

Och det lilla faktum att de tog bort prone, visst, må vara irriterande när ens motståndare dyker, men ack så nödvändigt i ett spel där man är tvungen att kunna gå prone för att ta skydd bakom alla midjehöga betongblock där huvudet sticker upp bakom även om man crouchar. Kunde ju tagit bort förmågan att skjuta medan man lägger sig ner, för att undvika pronespammandet som i t.ex BF2, istället för att ta bort det helt.Jävla konsolport. Fanns väl inte tillräckligt med knappar på kontrollerna för att de skulle kunna få med den funktionen på konsol.

DICE är ju helt uppenbart inkompetenta, de kan fan inte göra en ordentlig nätkod heller för den delen, antingen är hitboxen helt fubar, och för att motverka den i bc2 gjorde de hitboxen 3xgubben ungefär, så man träffar runt hörn, YAY! Idioter...

Deras patchar tar bort vissa problem, men lägger till en hel drös andra istället.

köpte bc2 på rea för 130 pix, och det är väl ungefär där spelets värde ligger, inte mer iaf.

Säger inte att t.ex CoD:BO är bättre, för det är det inte, ungefär samma skit.

Det jag eftersöker är en uppdaterad version av BF2 med allt vad det innebär, stora kartor, mycket fordon, många flaggor, max i bc2 är väl typ 4..., bra känsla i vapen. Och framför allt att de fixar alla jävla buggar som finns i det spelet, ffa HITBOXEN! Och visst, det verkar ju i nuläget lovande, med allt vad de sagt ska ingå, men är det något jag lärt mig under min tid med att spela DICEs spel är att de är usla på att hålla löften, och spelet lär vara otroligt buggigt vid release, så därför har jag inga förväntningar på det, vill inte bli så besviken igen som jag blev med BC2.

gå å grina då emo

Hahahahahahhh!!

Du personifierar verkligen det typiska forumtrollet, kan inte argumentera för fem öre, och när någon argumenterar emot kommer det klassiska: " men gå och böla/grina/gnäll/gråt någonstans då [insert valfritt skällsord här]"

Underbart!!

I salute you my good Sir!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Jag tycker det är helt acceptabelt att man fokuserar på publicspel och inte klanspel. Klanspelandet är en så pass liten aktivitet att det känns som ett bättre drag att göra ett spel som är så bra som möjligt i public istället.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

Haha, hoppas dem inte menar bc2 för det är ju ett skämt, speciellt helikopter fysiken. Känns som man flyger på räls där.

Ge mig många crosshairs att välja på(har man spelat mycket quake så går det inte lira med det som finns i bc2 vilket är horribelt), bättre flyg fysik(som arma 2 tack), samt en kniv som bara oneshottar om man smyger på en bakifrån(att man oneshottar framifrån och sidan är lol).

Coop i singelplayer är nice. 64 players är mycket nice.

Inte stöder dx9, innebär det att man måste ha ett grafikkort från 5 serien och uppåt från ati alltså eller motsvarande från nvidia?

Medlem
Skrivet av highspeed:

Inte stöder dx9, innebär det att man måste ha ett grafikkort från 5 serien och uppåt från ati alltså eller motsvarande från nvidia?

Det innebär att man måste ha ett DX10-kompatibelt grafikkort eller bättre, dvs, HD2900 eller 8800 och frammåt. Vill man komma åt DX11-funktionerna behöver man ett HD5000 eller GTX200-kort och frammåt.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

fyfan va många ska vara griniga på att spel Ska vara skit eller inte bättre en andra Spel ALLA spel e olika förutom när dom e i samma serie -.- varför jämföra spel när dom e helt olika >.<


signatur

When do you think people die? When they are shot through the heart by the bullet of a pistol? No. When they are ravaged by an incurable disease? No. When they drink a soup made from a poisonous mushroom!? No! It’s when they are forgotten.

Medlem

OMG OMG OMG OMG OMG KOLLLA BF3 BILDER HÄR !!!!!! http://battlefield.gamersverse.com/articles/655/g
ame-informer-cover-issue-including-scans/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!

BF3 BILDER ! ! ! ! ! !

123
Skriv svar