Gothic 4, Risen, Divine Divinity 2, Two Worlds 2

Inaktiv
Gothic 4, Risen, Divine Divinity 2, Two Worlds 2

Vad tycker ni om dessa spel? Tänkte att jag skulle testa demo för varje spel innan man köper något av de. Kanske inte de spel som fått bäst betyg men tänker ge de en chans i alla fall.

Medlem

Jag gillade Gothic 1&2, 3:an var för tungjobbat för min dator. De var ju inte buggfria och så, men spelen hade bra känsla.

Kommer antagligen inhandla Gothic 4 till PS3, men two worlds 2 blev jag helt avtänd på efter att ha sett en förhandstitt för någon vecka sen.

Resten av spele har jag ingen uppfattning om.

Medlem

Har spelat en bra bit i alla av dom och det som jag tidigast la på hyllan var Divine Divinity 2. Alla de övriga är väl tämligen likvärdiga fast faktiskt så fastnade jag mest för Two Worlds 2. Risen har ett väldigt bra gjort stridssystem, Gothic 4 har en ganska bra handling och Two Worlds har hyfsad handling och ett bra magi system fast med verkligen fantastisk grafik.

Medlem

Gothic 4 var riktigt dåligt, inte alls samma känsla som de tidigare spelen. Risen utvecklades av de ursprungliga Gothic-utvecklarna, och är mer Gothic-aktigt och bra mycket bättre.

Divinity 2 - The Dragon Knight Saga är riktigt bra med, och något jag rekommenderar.

Two Worlds 2 har jag aldrig spelat så jag kan inte uttala mig om det, men första Two Worlds var ju inget att hurra över.

Medlem

Divinity 2 - The Dragon Knight Saga är riktigt bra med, och något jag rekommenderar.

riktigt roligt rpg nu när de patchat och fixat allt.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Ish
Medlem

När jag testade Divinity 2 så var det FPS cappat vid 30fps så jag la ner direkt.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

När jag testade Divinity 2 så var det FPS cappat vid 30fps så jag la ner direkt.

Måste vart innan alla patchar etc, nu kör jag med 60 fps utan drops. Fin fint.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Har testat alla, är inte imponerad alls.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har bara spelat Risen, helt klart underhållande i min mening! Lite sådär små mysigt spel som spelas bäst på småtimmarna

Och jag håller faktiskt att installera Two Worlds just nu, och jag hoppas på ett bra RPG tidsfördriv tills Dragon age II släpps.

EDIT: Two Worlds 2 ska det vara ovan


signatur

woop woop

1
Skriv svar