Himmelska brudens hand i min

Redaktör
Ponny
Himmelska brudens hand i min

Me like a lot. Den här veckan var det min tur att köpa spelpresent till mig själv (ni vet den där gemytliga lilla traditionen hemma hos oss?). Det brukar oftast handla om billiga REA-fynd men idag satte jag sprätt på lite mer. Jag tror det var värt vartenda öre.

Dragon Quest: Hand of the Heavenly Bride blir allt dyrare och sällsynt till DS. Jag fick lite "nu eller aldrig"-känsla. Efter att ha skummat igenom svenska nätbutiker utan att hitta ett smack satte jag kurs mot eBay. "Kära, älskade" eBay menar jag naturligtvis. Där hittade jag spelet med en gång för en rimlig slant. Lycka!

[ia=24777; large]
Toriyama kan bara göra en karaktär, men den gör han å andra sidan väldigt bra.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Himmelska brudens hand i min

Best in the series.
( Hur kan man inte välja Bianca? )


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Måste börja spela det nu igen efter tenta tiden.
Åååhhh dubbel postning.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Har hört fantastiska grejer om spelet och det är inte som att du sänker dom. Ska definitivt lägga Bianca-namnet på minnet.


signatur

En Bamseponny av folket

Det är hon på covern.
det logiska valet.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Torijama är bra på att rita.

1
Skriv svar