Christian Bale is the shit

Skägg.
10 Chambers
Christian Bale is the shit

Jag har gillat Christian Bale ända sedan jag såg honom springa naken med en motorsåg i filmatiseringen av Bret Easton Ellis härliga bok American Psycho. Kärlek vid första ögonkastet skulle man kunna kalla det. Efter det har jag sett honom i ett gäng fantastiska roller, de som tvivlar på hans förmåga bör hyra The Machinist omedelbums. Nu måste jag bara se till att hyra The Fighter som gav honom en Golden Globe och möjligen en Oscar. Spana in trailern nedan som dessvärre har väldigt mycket Mark Wahlberg i sig.

<iframe title="YouTube video player" width="440" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/1_zijS_UAtw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

#blogg


signatur
Medlem
Christian Bale is the shit

Såg den här filmen för någon månad sedan, den var rätt okej.

Medlem

Christian Bale är en av världens bästa skådespelare idag. Blev "förälskad" i han efter The Machinist och American Psycho (vilken han förtjänar en Oscar för! Slutscenen där han ringer till sin advokat och gråter är bara det värt en Oscar!).

Han är lätt med i topp 3 av världens idag bästa skådespelare! Vinner han INTE en Oscar nu i Februari så kommer jag att spränga Oscars byggnaden i luften! Han skulle ha fått en för längesen och nu är det fanimej dags!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Wow, såg ju hela filmen i den trailern. ...Hatar sånt xd

Inaktiv

Han är sjukt bra skådis.

inK
Medlem

@Remus
Ska man börja dela ut Oscar-statyetter i sympati så kan ju galan läggas ner.

Christian Bale är helt otrolig i The Machinist, ingen tvekan om den saken. Filmen är också otroligt bra. Det är inte många som vågar göra en såpass farlig förändring av sig själv för att inträda en roll som Bale gör där.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Vem blir inte kär i nakna män i trapphuset? För övrigt såg han väldigt gammal ut i den här filmen. Sköj!

1
Skriv svar