Nya SSX är "Burnout på snö"

Robot
Nya SSX är "Burnout på snö"

Senaste Official Xbox Magazine röjer första konkreta detaljerna om nya SSX: Deadly Descents.

#ssx-deadly-descents-1, #shaun-white-snowboarding, #stoked, #need-for-speed-hot-pursuit


Medlem
Nya SSX är "Burnout på snö"

Gryyymt!

Medlem

Vi får hoppas, SSX 3 var något av det roligaste i snowboard-väg på det gamla Xboxet.

Medlem

SXX gick varmt på gamla ps2:an, händer att jag plockar upp det ibland fortfarande. Det är spel av denna typ som är det enda "sport spel" jag gillar!

Medlem
Ish
Medlem

Lira en hel del SSX på PS2'an. Lätt det roligaste snowboard spelet jag kört. Fanns ett till N64 också som var sjukt kul som jag glömt namnet på.. En av karaktärerna hette Shinobi minns jag..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Coolt spel. Gillar speciellt den coola undertiteln och det coola typsnittet vilka passar perfekt till coolingen på snowboard.

Medlem

Synade igenom rubrikerna och såg "Burnout får spö" av någon anledning istället för den rätta rubriken.

Jaja, SSX är riktigt kul på Ps2, så det här kan säkert bli bra.

Medlem

[quote=Ish]Fanns ett till N64 också som var sjukt kul som jag glömt namnet på..[quote]Snowboardspel till N64? Det borde vara 1080.

Dom gamla SSX var hur kul som helst. Deadly Decent ser lite väl seriöst ut än så länge.

Medlem

Låter härligt! Föll aldrig för SSX serien innan, var mer 1080 som gällde för min del. Men detta ska bli intressant att se!

Medlem

Jag minns när jag fick först se trailern för spelet "Nämen titta, SSX: Black Ops". Ingen aning dock, spelet kan bli riktigt coolt om dem faktiskt fortfarande fokuserar på att inte göra spelen allt för realistiska.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv

Omg! SSX<33 åå vad jag nötade alla spelen på ps2, minnen

Medlem

Älskar SSX serien.
Farsan brukade låna hem spelen (Han jobbade i en videobutik och fick låna hem filmer o spel gratis) sen drog jag till en polare o så satt vi o nöta det xD

@Ish: Gissar på att du inte menar Snowboard Kids

Medlem

Om det är vad titeln säger så sweet!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

SSX 3 är det enda sportspelet jag gillat också så jäkla over the top.

Det nya ser för seriöst ut.

Medlem
Skrivet av Darkst@r:

SSX 3 är det enda sportspelet jag gillat också så jäkla over the top.

Det nya ser för seriöst ut.

Ge oss über-tricks, ett lika grymt soundtrack som i SSX 3 och DJ Atomika så köper jag direkt!

Medlem

så jävla gött bara setat och väntat på detta sen jag köpte mitt ps3

Medlem
Skrivet av Ish:

Lira en hel del SSX på PS2'an. Lätt det roligaste snowboard spelet jag kört. Fanns ett till N64 också som var sjukt kul som jag glömt namnet på.. En av karaktärerna hette Shinobi minns jag..

Tyckte 1080 till 64 var grymt (kanske det du menar?) .. kommer ihåg att sätta en 1080 inte var det simplaste


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Gillade inte Burnout alls, jag ville gilla det men det kändes bara meningslöst, kanske ter sig bättre i snowboard form, kommer nog testa det iaf.

Medlem

ssx tricky var ett av mina favoriter, på PS2 hoppas detta är något liknande det
då blir det gryymt och det kommer gå varmt värrre då

1
Skriv svar