Nytt Ridge Racer tillkännagivet

Robot
Nytt Ridge Racer tillkännagivet

Namco meddelar att Ridge Racer Unbounded är på väg till en pc, Xbox 360 och Playstation 3 nästa år. Spana in första teasern nu.

#ridge-racer-unbounded, #namco-bandai, #bugbear-entertainment, #flatout, #ridge-racer-3ds


Medlem
Medlem

Ps2 grafik men fan va kul med riktigt KROSS-spel!

Ish
Medlem

Det enda den här teasern gör är ju visar en bil som krockar??


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av (FZ) Hampus Erlandsson:

Kan du inte få nog av RIIIIIIDDDGEEE RAAAACEEER?

Jo det kan jag

Sluta

Medlem

Bugbear? Hell Yeah! Hade önskat att de gjort FlatOut 3 istället men man vet aldrig,kanske får båda inom en snar framtid:) peppar,peppar...

Medlem

Kommer det bara till EN PC, Xbox och PS3?


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Inaktiv

Ridge Racer 6 som finns på Xbox360 är hemskt,
en hysterisk kommentatortyp som hela tiden gapar om att den och den bilen användernu nitro, och nu är nitro ready, watch out for nitro.

hela jäkla tiden, man önskade att man kunde strypa honom....


signatur

Knower of the unknown

Medlem

Om något verkar det vara en ganska stor förändring i detta Ridge Racer. Någon nämnde att "Det enda den här teasern gör är ju visar en bil som krockar??" ... i ett Ridge Racer spel? Helllooooo?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Om något verkar det vara en ganska stor förändring i detta Ridge Racer. Någon nämnde att "Det enda den här teasern gör är ju visar en bil som krockar??" ... i ett Ridge Racer spel? Helllooooo?

Precis. Verkar som ridge racer serien ska följa i "burnout" seriens fotspår? Och bra att bugbear gör spelet, då kan det bli bra. Flaout första spelet är ju guld värt. Tvåan var ok. Men hoppas att det blir bra, bra bilspel finns det alltid plats för.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av EvilBetty:

Bugbear? Hell Yeah! Hade önskat att de gjort FlatOut 3 istället men man vet aldrig,kanske får båda inom en snar framtid:) peppar,peppar...

Jag trodde Bugbear hade gått i graven. Hur som helst så har de sålt rättigheterna till Flatout serien... Typ "Zoo games" som äger dem nu, Och dom har satt en ganska okänd/medioker studio kallad Team6 på att utveckla nya delar av Flatout. Dom är färdiga med en version för Wii och säger sig arbeta på en version för övriga format...


signatur

Hej! jag är ny här.

1
Skriv svar