Speedpainting 5

Medlem
Speedpainting 5

2 och en halv timme. Jag vet inte, hade fullkomlig idétorka, så det blev något jätteslumpmässigt. Chinese tourists in very dangerous meatball-maze.

[ia=24888; large]

#blogg

Speedpainting 5

Jag börjar bli orolig för dig.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Medlem

Wow... Jag skulle också vilja kunna komma på och rita som dig Men tiden bara försvinner hela tiden och utan några alltför stora erfarenheter i photoshop blir det inte att jag försöker lära några längre stunder

Medlem

Haha.. tackar o bockar för komplimangen, men jag förstår vad du menar med tiden, testa att köra som jag, sätt upp en tidsgräns, och låt verket vara hur slarvigt som helst. Ett bra tips jag fick var nog att jag skulle använda såpass stora penslar att det kändes obekvämt.

Medlem

Kanske blir att testa att göra det om någon vecka eller så då för då borde det värsta plugget vara över...
Hur stor är bilden egentligen förresten? I pixlar då såklart.

Medlem

Den är 1920x1080 , vet inte riktigt vad som är rimlig storlek heller, men det är i enlighet med min skärmupplösning.

Medlem

Okey, blir för min del att dra till med lite mindre. Har trots allt endast 20 tums skärm om jag inte missminner mig

1
Skriv svar