Cod Black ops laggfix.

Medlem
Cod Black ops laggfix.

Tjenare boys!, Idag spelade jag blackops för första gången och det laggade apa , tittade runt lite på internet och testa alla config lösningar osv funkade inte alls. Det var då jag kom på den briljanta iden att ta min Call of duty modern warfare 1 Config och testa med, och vips så fick jag mellan 70-125,130 fps i black ops

Min rigg är följande

Proccesor :Intel Pentium E8400 3.0 ghz dualcore
Graphic card : Asus Geforce 9600
Arbetsminne : 2GB
OP: Windows vista 32 bit.

Hoppas detta hjälper dom som inte får det att funka allt för bra med dom andra metoderna.

Om jag får bra respons kan jag ju ladda upp min cfg om ni inte hittar/har er egna ofc.


signatur

Jag blev som jag blev när jag inte blev som jag skulle ;))

Medlem

Ladda gärna upp din cfg så man får testa.

Medlem

hmmm undrar om man kan göra likadant med mw2 configen...


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

Detta låter ju väldigt intressant. Det vore skoj om det ger mer FPS med MW1 configen. Skulle gärna vilja prova men har ingen MW1 config fil

>Lite felskrivningar< ^^

Medlem

Kan jag ladda upp den här på sidan på ngt vis?


signatur

Jag blev som jag blev när jag inte blev som jag skulle ;))

Medlem

Här hittar ni min mw1 Cfg Hoppas det funkar för er!

http://www.zshare.net/download/832976940556eeb9/


signatur

Jag blev som jag blev när jag inte blev som jag skulle ;))

Medlem

Tackar för du delar med dig. Ska testa ifall det ger någon skillnad i FPS.

Medlem

Ante2k, jag får nåt väldigt märkligt med din cfg.
Min serverbrowser visar (0/3000) servers om jag har på nåt annat än S&D i filtret.
Den visar massa Search and destroy servrar men vägrar visa någon annan. Spelar ingen roll vad jag ställer in i filtret den visar ändå bara search and destroy. Provat resetta filtret men spelar ingen roll.

Hehe, nån bra idé?

Medlem

Ska testa detta nu och se om det fungerar för mig.

Medlem

Underligt. Det funkade fint hela dagen efter jag gjorde den fixen sen efter det har det varit ungefär detsamma..

1
Skriv svar