Speedpainting 7

Medlem
Speedpainting 7

Fick ett ryck klockan 2 på natten och gjorde denna, ville begränsa mig till endast en timme. Oh well. Annars händer inte så mycket idag. Måste-äta-frukost, magen kurrar. Sen blir det till att sätta sig vid kurser, arbetsprover och grejor i vanlig ordning. Misär. Nah. Men jag är rätt sugen på att vara ledig denna dag dock.

The wizard who wanted to se the world.

[ia=24894; large]

#blogg

Speedpainting 7

Nu detta gillas skarpt. får mig att minnas alla fantasy historier jag läst och spelat genom åren. Kategori: Fun fantasy.:up::up::up::up::up::up::up::up::up::up:
10/10


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha,,, så nu är du inte orolig för mig? Jomenvisst, tyvärr är fantasy ibland för stereotypt och tråkigt.

Tja.. denna bild hade inga förnimelser till döden eller en mörk vision som psykoanalys skulle få fram.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha.. tänkte på dig när jag gjorde denna faktiskt. Annars tycker jag morbid humor är vacker.

Medlem

Japp, kan bara hålla med föregående talar!! Lovely!
Också en bild jag skulle kunna tänka hänga på väggen.


signatur
1
Skriv svar