Snart ny Assassin's Creed-nivå

Robot
Snart ny Assassin's Creed-nivå

Bara några tusen personer till som diggar Brotherhoods facebook-sajt och nivån Venezia by Night är din att leka med.

#assassins-creed-brotherhood


Medlem
Snart ny Assassin's Creed-nivå

Jag gav upp flerspelarläget efter att inte lyckats hitta ett enda spel på drygt en vecka när spelet var nytt. Man kanske skulle ge det en chans igen, ubisoft kanske har fixat problemen.

Medlem

@ Jozo

"Hey Assassins, we're about to begin rolling restarts of our servers, so instability may be encountered while playing online over the next couple of hours. As always, we thank you for your patience and apologize for any inconvenience this may cause."

Stått så sedan onsdags, hur snabbt eller långsamt det egentligen tar vet jag inte men det kan vara en av anledningarna.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Jag har provat online-delen någon gång och måste säga att det ett av de sämst fungerande onlinesystemet jag varit med om...


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Hmm, detta börjar bli tok för vanligt nu för att det ska vara kul. Man hjälper dem i deras marknadsföring, då borde nästa spel vara 50% för dem som hjälp till tycker man.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Och hur många fans vill de ha för att släppa det till PC? (!!!!!) *mummel*


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

OMG.. detta är bästa utvecklarteamet jag vet på jorden<3

edit: Huh? Flerspelarläget fungerar ju klockrent... jag hittar alltid folk o:
// LV20


signatur

hejsanhejsanhejsan

Gimme gimme gimme this ga-ame to PC
Need to slit some throat before i go-o insane


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag väntar forfarande på mitt PC exemplar... Mars månad säger webbishallen

1
Skriv svar