Blizzcon 2011 har datum

Robot
Blizzcon 2011 har datum

2010 bjöds det på sista Diablo III-klassen och PvP-arenor i samma lir. Frågan är vad Blizzard kommer röja i år?

#blizzard, #world-of-warcraft-cataclysm, #diablo-iii


Medlem
Blizzcon 2011 har datum

Väntar mig ett Diablo 3 releasedatum.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Medlem
Medlem

Dom kommer meddela att Diablo 3 släpps 2012. Sen kommer vi får mer fakta och information om Starcraft 2: Heart of The Swarm expansionen.

That's it folks.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ett slags World of StarCraft? Eller det där andra MMO:t som dom pysslar med? Kanske för mycket att hoppas på.

// edit

Det är långt till oktober, så för tidigt att börja spekulera redan nu. Även om det är ett Blizzard-spel vi snackar om.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag hoppas de väntar med releasedatum på Diablo III så länge som möjligt, ingen idé att höra de säga det om det inte kommer inom 1 år efter de sagt det eller om det inte kommer kunna hamna på den tidpunkten de säger det.

Medlem

Jag tror i varje fall att något sorts avslöjande kommer i år, även om det är så enkelt som ett releasedatum för D3. Förra årets Blizzcon hade ju inte särskilt mycket att bjuda på i den vägen.

Medlem

Det är väl dags för lite Starcraft 2 snack denna gången.

Diablo III är väl ändå på tiden att dom får en DATUM!!!

Medlem

En teaser av Project Titan kanske?

Medlem

dem berättar om att d3 kommer först 2015 pga någon failat med något inom spelet. typ att det kanske finns en liiten bugge nånstans.

Medlem

Hoppas verkligen på mer info om Hear of the swarm..

Inaktiv

så länge de inte använder steam på diablo III är jag supernöjd...

Medlem
Skrivet av kaem79:

så länge de inte använder steam på diablo III är jag supernöjd...

Battle.net är samma princip. Jag kan verkligen inte se hur Blizzard skulle vilja släppa det genom Steam.

Medlem

Dom som hoppas på info om det ny MMO't dom håller på med kan hälla kallvatten i brallan för det har dom redan gått ut med att det röjs tidigast 2012. Och för er som sitter och tippar på World of Starcraft eller liknande så har dom också sagt att det handlar om ett helt nytt IP. So there.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Jag kommer att köpa en online biljett den här gången också - då blir det min tredje gång!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Blizzcon kommer handla om dirverse olika saker, jag tror blizzard har en ny steamliknade produkt på G vill i framtiden att alla deras games ska handlas via det. Då slipper de massa kostnader för boxar kartonger skivor. Sen tror jag till wow kommer presteras Emearld dream som större Ö som kommer släppas som patch. Diablo3 kommer vara under beta då så de kommer inte snacka så mycket om. De lägger fokus på wow starcraft2..

1
Skriv svar