En måste bort!

Frilansare
En måste bort!

Jag har en anteckningsapplikation för mycket, så nu måste en bort. Ni väljer. Ipad eller Pac Man-block? Det behövs kanske inte sägas att båda har sina företräden. Pac Man är exempelvis mycket mer förlåtande mot fettiga fingertoppar.

[ia=24895; large]

#blogg

En måste bort!

Ipad ska bort!.

"Fel fel fel fel" sa brasse. Håll käft sa Traveller.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Redaktör

Ipaden ska bort! Du behöver inte ens slänga den, lägg den bara på skrivbordet fyra meter framför din näsa.


signatur
Medlem

Pac Man-block har mycket bättre batteritid har jag hört.

Frilansare

Ett problem med Pac Man-blocket är den så kallade Bad Handstil-buggen. Flera gånger har jag kommit tillbaks från möten och alla anteckningar är som bortblåsta! Oläsliga! Scrambled!

Medlem

Pacman-blocket skall bort, så rörig all text måste vara efter ett tag då alla punkter och andra prickar har ätits upp.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ingen av dem, MER VISPAD GRÄDDE!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

1
Skriv svar