Call of Juarez: The Cartel tillkännagivet

Robot
Call of Juarez: The Cartel tillkännagivet

Håll i kobåjsarhatten när Techland bjuder på den tredje delen i västernserien Call of Juarez. Släpp att vänta i sommar till Xbox 360, Playstation 3 och pc. Denna gång utspelar sig dock händelserna i nutid.

#call-of-juarez-the-cartel, #ubisoft, #techland, #call-of-juarez-bound-in-blood


Medlem
Call of Juarez: The Cartel tillkännagivet

Mjä. Nutid alltså? Enda anledningen till att jag spelade Call of Juarez var ju att det western och "tillbaka i tiden".
Nu finns ju RDR ifs. Tack för det!


signatur

Have a good time!

Medlem

Men vafan.. snacka om att förstöra ett bra spel!

Medlem

Nice hoppas fan att dom lägger in COOP nu =o det hade vart grymt med samma typ av story som i bound in blood fast med full tillgång till COOP

blir nog ända spelköpet i år förutom Diablo 3 ^^

KoP
Medlem

Varken bu eller bä. Kan bli skit kan bli skitbra också. Tror på det senare. Call of Juarez har aldrig gjort mig besviken.

Medlem

Det här kan bli intressant.


signatur

Iä! Iä! Cthulhu fhtagn!

Medlem

"host" Felstavning i titeln "host"

Medlem

Don't bother to release it on PC you scumbags

Medlem

näh men seriöst call of juraez var nog bland dom mest besvikna spelen till PC men det går ungefär jämt med spelet Binoc Commando till PC dom 2 spelen är dom enda som jag har slutat spela på i mindre än en vecka med Multiplayer, fy fan

Precis, felstavning i titeln: "Juarez" - ska det vara, och BIB var ett riktigt bra spel,...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ettan är ett av förra årtiondets bästa spel enligt mig, hade sjukt kul med det! Inte ofta man ser ett spel med sån kvalité


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Walter_iego jag hade sagt att det var bra om dom hade egna server och server man kunde skapa och ta bort dom suddiga bilderna

@ Angelcs - jag förstod inte vad du menade med ditt inlägg, nu har du förklarat lite närmre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av angelcs:

Don't bother to release it on PC you scumbags

Vad dillar du om?!?!?!?!?!??????????????


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Nutid? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!! Då är det ju inget western-spel längre! :'(. Det var ju det som var bra med spelet. Nu lär det inte locka direkt.

Medlem

Bound in Blood var en av de roligare fps jag spelat på flera år när det kom. Synd att de tar det till nutid, det ser bara komiskt ut, får lite Dog the bounty hunter-vibbar usch.

Medlem

No, just no. Hur fan kan de fucka upp ett sån bra spelserie!?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

AW8
Medlem

Måste medge att det verkar lite off.

Hoppas dock på ett bra spel. Såhär 140 år efter CoJ, kan det finnas några spår till de första spelen kvar i Juarez?


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

förstöra call of juarez. hoppas laddergoat spinner baklänges i graven över det här.


signatur

// Bacon <3

1
Skriv svar