Gran Turismo 5 turneringar

Medlem
Gran Turismo 5 turneringar

Borta på GT5.se så har vi nu i dagarna lanserat möjligheten att köra turneringar,

Vi kör våran andra turnering nu på torsdag (10/2) klockan 20.00 och planerar att köra turneringar löpande i framtiden.
Nu i början har vi en liten testperiod för att se så att allt fungerar och är så smidigt som det behöver vara, efter den korta perioden kommer alla medlemmar ha möjligheten att skapa och köra en turnering.
Direktlänk till turnering (10/2)

För er som inte hört om GT5.se förut vilket nog är de flesta då vi inte gjort så mycket ljud/reklam för oss utåt så kan jag dra en lite kort presentation av sidan.
Sidan är inriktad för oss svenskar som gillar Gran Turismo 5 och tanken är att man ska kunna hitta nytt folk och köra något race mot och kunna läsa nyheter om GT5 på svenska.
Sidan utvecklas av mig (golonka) och jag tror mycket på att lyssna på medlemmarnas önskemål och idéer och jobba utifrån dem för att göra sidan bättre.

Skulle det vara något du undrar över eller bara vill ge feedback på något så är det bara dra iväg ett mail till golonka@gt5.se så ska jag räta ut eventuella frågetecken.

Medlem

Gick med i klubben

Är det något problem om man inte bor i Sverige?
Jag har inte testat MP i GT5 än.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:

Gick med i klubben

Är det något problem om man inte bor i Sverige?
Jag har inte testat MP i GT5 än.

Nejdå, det är absolut inga problem.
Så länge man förstår svenska är det lugnt, lite svårt att få ut något av sidan annars.

Medlem

Reggade mig för tävlingen, hade egentligen ett lopp på torsdag men jag tror inte jag är snabb nog för att kvala in till den.

Har ni någon minimumvikt på restriktionerna?

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Reggade mig för tävlingen, hade egentligen ett lopp på torsdag men jag tror inte jag är snabb nog för att kvala in till den.

Har ni någon minimumvikt på restriktionerna?

Bara anmäla sig om du känner för det, vi har inga krav på hur snabb man skulle vara.
Kommer fylla i lite vikter och/eller bil restriktioner ikväll eller imorgon.

1
Skriv svar