Medlem
Surt

Klarade precis Heroes 3: Shadow of Death. Och fick en underlig känsla att jag borde kolla internet för att se vilka banor jag klarat i de andra kampanjerna. Och fuck you, säger jag till utvecklarna. Efter att varit mäkta stolt över att ha klarat orginalet + alla expansioner visar det sig finnas en ”bonuskampanj” som heter Seeds of Discontent i orginalkampanjen, men bara om man laddar den sista save-filen från denna och går in där igen. Den är självklart inte kvar på min dator, för jag trodde att jag hade klarat av allt. SPELET SADE JU ATT JAG HADE KLARAT AV ALLT. Leden smiley, och lite frustrerad. Pallar inte spela genom allt igen. Det kommer ändå upp på listan som avklarade spel, men har blivit en lagom hardcore-spelare på senare tid, på gott och ont.

Ska trösta mig med kaffe. Och vitaminer. Har blivit sjuk till råga på allt. Whine whine whine.

Just ja, Fredrik hälsar: ”Sitter just nu i en limo på väg till Duke”.

#blogg

Surt

Sjuk, takars liten. Nu har du mer tid på att nå avklarade spel gränsen.

Idag köpte jag tre spel jag annars aldrig vänt blicken åt, dessa är:
Fragile dreams(Wii), Disaster(wii) och Cursed mountain(PC). När jag kom hem med förväntningen av en helkväll i soffan upptäckte jag att jag har ju inte tid med att spela. Hemtenta, analyser, och Seminarie förberedelser samt ett berg kurslitteratur tar all tid i minst tre veckor framåt.
"Surt" sa räven, "Fan i helvete äter yoghurt" sa Traveller.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Fan i helvete äter yoghurt. där har du ett tema för din Speed-paint.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag är sugen på Fragile Dreams, testa att översätt den speltiteln till svenska, så får något utöver det vanliga.

Det är misär att vara sjuk, jag är det så sällan, just nu är jag lite extra hypokondrisk och tror att jag har lunginflammation eller något annat hemskt.

Fragile Dreams är GRYMT!

Min recension

Årets spel

Det är ett av de mest annorlunda och unika spelen jag haft nöjet att spela på... åratal. Älskar designen och miljöerna. <3

1
Skriv svar