Medlem
Hah!

Glöm mitt inlägg om Heroes. Jag insåg att det finns fuskkoder som gör att man kan komma direkt till kampanjen. Oförlåtligt men rätt okej. Tråkigt att mitt mantra har varit att klara spelet utan fusk, men det var ju bara för att komma till kampanjen. Den var dock inte mycket att hänga i granen. Klarade tre kartor på en timme.

Apropå gran, kanske det är dags att packa bort alla julsaker nu? Plastgranen ser lite ledsen ut. Håhåjaja, det får bli en annan dag när jag inte är döende.

#blogg

Hah!

Hehe, själv orkade jag aldrig med bonuskampanjen när jag körde igenom Heroes III. Har inte heller orkat testa expansionerna... bjuder de på tillräckligt mycket nytt och roliga scenarion för att jag ska installera (och bli gravt beroende) av spelet igen?

Medlem

Mja, inte mycket att hänga i granen. Mer story, svårare banor, kräver planering för bana 1 för att klara bana 2 t.ex. Lite nya karaktärer, men annars inte mycket mer.

Gör som jag gjorde, hade Julgardinerna uppe hela förra året. och året innan dess. vad ska jag säga tamfågeln älskar dem.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Raarr, kan inte läsa ditt pm då jag beta testar sidan och hela side-baren saknas.
plus en myrriad av andra åtkomst problem.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag är fortfarande fast i huvudkampanjen, sista uppdraget med Inferno/Dungeon. Grr!

Medlem

Templar, jag antar att du spelar på Impossible? Castle Gates is the shit.

Traveller: Säg din mailadress så skickar jag ett mail!

länkade runt problemet, you have a pm in the lobby.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Kör på svåraste ja, helt omöjligt!

Medlem

Traveller: Fått ditt PM, och replyat det.

1
Skriv svar