Zombies till din TV

Medlem
Zombies till din TV

Glada nyheter till mig och alla andra zombiefantaster i Sverige! TV11 (fd. TV400) har annonserat ut att de kommer att börja sända den hypade zombieserien "The Walking Dead" den 20:e Februari klockan 22:30. Woho!

Spontana reaktioner?

Moar braaaiiinsssss...

#blogg

Medlem
Zombies till din TV

Skitbra, synd att det är ett halvår efter usa bara...

Medlem

Tcker det är synd att sådant ska dröja, bolagen tjänar ju mer på att sända samtidigt och minskar piratkopiering från andra länder när det ändå sänds gratis(?).


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

hypad är den väl inte? omtyckt och hyllad snarare

Medlem

Min spontana reaktion är satan vad långsamma de är på att få hit serier. Känns som en evighet sedan jag såg säsongsavslutningen.

Läser seriealbumet nu och gillar den nästan mer än tv-serien.

Medlem

För oss som inte har sett den är den ganska hypad

Ja, tid tar det. Undrar hur mycket av den tiden som krävs för översättningen bara.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

För oss som inte har sett den är den ganska hypad

Ja, tid tar det. Undrar hur mycket av den tiden som krävs för översättningen bara.

En professionell översättare brukar ta 1-2 arbetsdagar för att översätta ett avsnitt. En kompis till mig jobbar på SDI media och översätter mest Discoveryprogram, han brukar jobba 4 timmar om dagen, resten är fritid för honom


signatur
Medlem

Äsch översättning. Människor på internet översätter ett avsnitt på några dagar.

Medlem

Myeh. Serien är lite si sådär. Börjar bra, men tappar snabbt i mina ögon. Ändock... Zombieälskare kanske kan se tillräckligt högt nöjesvärde hela biten.

Medlem

Åfan. Tack för informationen Ramrod! Det stämmer förvisso också Fargo, de kanske borde bli professionella översättare istället?

Jag känner samma sak för The Pacific, en bra början som sjunker stadigt. Men det skadar ändå inte att ge serien ett försök, det är gratis trots allt.

Medlem

Den andra halvan av The Pacific är den bästa. Alla avsnitt med Eugene Sledge är guld värda, skulle gärna sluppit Leckie, tyckte han kändes dryg.

Killen som spelar Eugene har verkligen växt som skådespelare sedan Jurassic Park vilket var det senaste jag såg honom i innan The Pacific

1
Skriv svar