vad får man för en ny XBOX 360 HDMI från 2008?

Medlem
vad får man för en ny XBOX 360 HDMI från 2008?

Har en helt ny oanvänd XBOX 360 HDMI med alla tillbehör
allt är ny i kartong

det är den versionen som går att köra JTAG på

hur mycket får man för en sån?

Medlem

1400-1700 typ.
med tanke på att en ny 250GB slim går på 1995:- hos komplett just nu.

Medlem

går den att JTAG:a kan den vara värd mer än så, men det beror på vilket moderkort du har.

Använd denna bilden för att bedöma vilket moderkort du har: http://images.anandtech.com/reviews/gadgets/microsoft/jasper/...

Medlem

1400 kr HÖGST.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Medlem

Ja jag hade iallafall gladerligen gett 2000kr för en jasper som går att JTAG:a, med tanke på hur sällsynta dom är, om jag inte hade en redan

Kolla affärer som säljer färdigmoddade såna bara, där kan dom gå på 4000-5000 om de är jasper, och endast moddning på samma affär kostar cirka 700kr. Då sparar man några tusenlappar

Medlem
Skrivet av fzusr:

går den att JTAG:a kan den vara värd mer än så, men det beror på vilket moderkort du har.

Använd denna bilden för att bedöma vilket moderkort du har: http://images.anandtech.com/reviews/gadgets/microsoft/jasper/...

som jag skrev
det är den versionen som går att köra JTAG på

http://data.fuskbugg.se/skalman02/IMAG0270.jpg

någon som är sugen på en?
2500:-

Medlem

ja, och som jag skrev så undrar jag vad det är för moderkort i? Om du inte kan öppna kartongen så kan du kolla på hur många ampere den förbrukar, det ser man genom hålet på kartongen. 12.1A = jasper

Medlem
Skrivet av fzusr:

ja, och som jag skrev så undrar jag vad det är för moderkort i? Om du inte kan öppna kartongen så kan du kolla på hur många ampere den förbrukar, det ser man genom hålet på kartongen. 12.1A = jasper

trodde alla innan 2009-06 gick att Jtaga?

tillverkad 2008 ska ta o kika på kontakten imorgon
skulle tippa att det är Jasper

Medlem

jodå, den går säkert att jtagga. Ville bara skriva på det sättet för att förklara extra tydligt att det är just det som höjer värdet ordentligt.

Medlem
Skrivet av fzusr:

jodå, den går säkert att jtagga. Ville bara skriva på det sättet för att förklara extra tydligt att det är just det som höjer värdet ordentligt.

dom va från 2008-08 och har Opus/Falcon moderkort

Medlem

okej. då skulle jag rekommendera ett pris på ungefär 1700. jtaggar du den innan du säljer den kan du säkert få strax över 2000 för den.

det är en antagligen falcon btw, opus kan man endast få som ersättning för en trasig trasig konsol man skickar in på lagning, och du sa ju att din konsol var ny.

Medlem
Skrivet av fzusr:

okej. då skulle jag rekommendera ett pris på ungefär 1700. jtaggar du den innan du säljer den kan du säkert få strax över 2000 för den.

det är en antagligen falcon btw, opus kan man endast få som ersättning för en trasig trasig konsol man skickar in på lagning, och du sa ju att din konsol var ny.

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1132&xSec=90

allt dom har gjort skulle kosta min max 400:-

Medlem

Vad tror ni att man skulle kunna få för en jättegammal, den utan hdmi + 20gb och Guitar hero world tour med alla instrument? Den låter så mycket så jag slutade använda den. Jag skulle vilja ha en tyst 360 slim men då vill jag såklart sälja den jag har. Den har aldrig fått RROD heller, troligtvis var det en utav dom få som fick ordentligt med kylpasta.

Skulle va jävligt najs om jag kunde sälja den för 1500-1800 därför då behöver jag knappt betala något mer för en ny konsoll

Medlem
Skrivet av Zeus1337:

Vad tror ni att man skulle kunna få för en jättegammal, den utan hdmi + 20gb och Guitar hero world tour med alla instrument? Den låter så mycket så jag slutade använda den. Jag skulle vilja ha en tyst 360 slim men då vill jag såklart sälja den jag har. Den har aldrig fått RROD heller, troligtvis var det en utav dom få som fick ordentligt med kylpasta.

Skulle va jävligt najs om jag kunde sälja den för 1500-1800 därför då behöver jag knappt betala något mer för en ny konsoll

Om du nu skulle ha turen att hitta någon som vill ha det så skulle inte jag räkna med mer än 700kr för enheten och 200kr för world tour grejjerna.

Tex gamespot ger 20-50kr st för gitarrer och trummor.

Tror verkligen inte du kommer bli av med den så lätt så ring till gamestop och fråga vad du behöver lägga i mellan om du byter in allt.

Medlem

Åh fyfan de va inte mycket Men jag har tänkt på att det är nog inte många som vill köpa en så gammal och guitar hero är ganska dött nu. Lite surt eftersom jag köpte det när det var nytt och dyrt.

1
Skriv svar