The Darkness II officiellt

Robot
The Darkness II officiellt

Ryktena från slutet av juli stämde, Digital Extremes står för utvecklandet av nästa spel i The Darkness-serien.

#the-darkness-ii, #2k-games, #starbreeze-studios, #digital-extremes, #bioshock-2, #epic, #the-darkness


Medlem
The Darkness II officiellt

Ååh, underbart
Älskade första spelet.

Medlem

Fantastisk nyhet, älskade ettan.

Medlem

Jag diggade också The Darkness, men jag håller mig skeptisk när det gäller dessa utvecklare.

Medlem

Tyckte ettan kändes alldeles för folktomt

Medlem

Vad jag läst om ettan så är jag glad att den inte kom till pc, förhoppningsvis är tvåan bättre, om inte utgivarna stoppar huvudet i arslet och ångrar sig.

Medlem

Första spelet var lite segt i början men blev snabbt bättre
Visst, större (öppnare) banor hade inte skadat, men story/gameplay var bra, och när man besökte helvetet/underjorden blev det faktiskt riktigt läskigt också, inte helt fel
Svenskt klotter i tunnelbanorna var också kul ^^

Medlem

Tror inte det blir någon dålig PC version eftersom Digital Extremes är en pc utvecklare. De har gjort ganska många pc spel ,deras senaste Dark Sector var bra spel.

Så efterlängtat och önskat av mig att tårarna rinner.
men första var väll inte så bra? Håll käft, The Darkness hade ett skönt sätt att driva storyn med inlevelse!-(förutom WW1 delarna, bläsch).


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

1an va helt oki! kan nog bli bra = )

Medlem

Äntligen är det 100% officiellt, jag har sneglat på rykten och mindre officiella annonseringar i typ ett-två år. Jag hoppas verkligen att den nya utvecklaren lyckas leverera en superb story.

Jag älskade nästan allt med orginalet (helvetes dimensionerna var väl spelets minus) men storyn var det absolut bästa med spelet. The Darkness 2 ligger strax bakom Duke Nukem Forever på årets måste ha lista


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar