Gilla Diablo III, få tillgång till nya bilder

Medlem

Börjar bli lite smått överdrivet, spelar ingen roll vad de är för nyheter som skrivs så är det alltid nå besserwissrar som sitter å gnäller.

"Mycket rage på FZ som vanligt" var en bra sammanfattning hur kommentarerna är här på FZ.

Ser inget fel med att Blizzard försöker få folk å hålla ett öga på Diablo 3 lite nu och då iaf. Men ett releasedatum vore inte helt fel!

Medlem

Skrev på direkt när jag såg Och nu har dem släppt de tre först screenshotsen!


signatur

The King is Back

Inaktiv
Skrivet av d2004:
Skrivet av Nomz:
Skrivet av d2004:

Facebook igen och igen och igen. snälla sluta med den skiten =(
tänker då inte "gilla" ._.

Gör inte det då?! Herrejävlar ni är då helt bortblåsta.

De som är normala människor och hängivna fans till spelserien och Blizzard har dock inget problem med att faktiskt visa sitt stöd och att dom gillar det.

Ni gnäller som om det var jordens undergång, det är ju bara patetiskt.

Man kan ju undra vem som är helt bortblåst
Du bevisa bara att du är en väldigt mogen individ.
normala mä....
inget ide att kommentera med folk som dig :3 vet inte ens varför jag gjorde det.

blizz värkar gilla att leka som alla andra barn på facebook, om X gillar så gör jag nåt

Ingen idé? Nej du har ju inget att komma med så det vore ett jävla slöseri med tid.

Sen heter det vErkar ifall du inte är gravid och ska föda.

Vad det nu är för fel att använda sig av FB? Det är sjukt billig marknadsföring samt att man kan se snabbt hur stort intresse det finns för deras produkt, en gratis marknadsundersökning, man vore ju idiot ifall man inte använde sig av FB, Twitter och annan media. Det är kids som dig som inte förstår hur världen fungerar som är helt efterblivna.

Medlem
Skrivet av Brandter:

Ingen idé? Nej du har ju inget att komma med så det vore ett jävla slöseri med tid.

Sen heter det vErkar ifall du inte är gravid och ska föda.

Vad det nu är för fel att använda sig av FB? Det är sjukt billig marknadsföring samt att man kan se snabbt hur stort intresse det finns för deras produkt, en gratis marknadsundersökning, man vore ju idiot ifall man inte använde sig av FB, Twitter och annan media. Det är kids som dig som inte förstår hur världen fungerar som är helt efterblivna.

ååå så arg man kan bli då.
tycker syn om dig innerst inne = )
Men sen om diablo 3 då, det är ju faktiskt rätt roligt ändå att dom börjar bli lite mer "öppna" om det så lär väl komma snart..

Inaktiv
Skrivet av d2004:
Skrivet av Brandter:

Ingen idé? Nej du har ju inget att komma med så det vore ett jävla slöseri med tid.

Sen heter det vErkar ifall du inte är gravid och ska föda.

Vad det nu är för fel att använda sig av FB? Det är sjukt billig marknadsföring samt att man kan se snabbt hur stort intresse det finns för deras produkt, en gratis marknadsundersökning, man vore ju idiot ifall man inte använde sig av FB, Twitter och annan media. Det är kids som dig som inte förstår hur världen fungerar som är helt efterblivna.

ååå så arg man kan bli då.
tycker syn om dig innerst inne = )
Men sen om diablo 3 då, det är ju faktiskt rätt roligt ändå att dom börjar bli lite mer "öppna" om det så lär väl komma snart..

Ska du skriva något konstruktivt snart eller bara slösa bort din egna tid på att inte tillföra något? För det verkar du vara fruktansvärt bra på.

Jag tvekar inte en sekund att Diablo III kommer bli bra. Jag väntar på den dagen som Blizzard släpper ett dåligt spel, honnör till dem som inte släpper spel för tidigt utan låter tiden gå och utvecklingen fortsätta. Hur många gånger har man sett beta tester på C&C spel? Red alert? Aldrig om jag inte har helt fel?
Blizzard har släppt beta på nästan alla sina spel och de lyssnar på sina testare! Klart att en del måste förändras men det är saker man inte kan upptäcka förens spelet är live.

Blizzard är smarta, använd facebook, locka dit folk med mera materiell. Och som sagt, de gör det gratis.

Sen som vanligt, haters gonna hate, spelar ingen roll ifall ALLA tycker att Diablo III är världens bästa spel, det kommer sitta folk och hata det utan okända anledningar. Men vem fan bryr sig? Så länge man själv gillar det så whatever. Det är samma sak som när FZ gör en recension, om du inte håller med dem? Gör inte det då! Känner på mig att FZ:as redaktion faktiskt inte bryr sig ifall random person nr 356 inte tycker att Cataclysm är bra.
Precis lika lite som att folk inte bryr sig ett skit av vad andra tycker på forumet. Flame and hate, thats the internet.

Medlem

Så oerhört löjligt, och det va även de där med Assassin's Creed. "1 miljon fans på Facebook och vi släpper en gratis bana", vilket jävla trams.

Jag kommer gilla Diablo 3 efter att jag har testat det, för det finns ju ändå en minimal chans att det kan vara världens skit.

Medlem

Någon fler som håller med om att de har alldeles för snäll och tam miljö? De borde tagit fler idéer från första spelet men med bättre grafik. Spelet ska fan vara barnförbjudet med blod och mörk atmsofär.

Inaktiv
Skrivet av Nirth:

Någon fler som håller med om att de har alldeles för snäll och tam miljö? De borde tagit fler idéer från första spelet men med bättre grafik. Spelet ska fan vara barnförbjudet med blod och mörk atmsofär.

För ettan och tvåan var sååååå blodiga och "läskiga"... brydde mig själv aldrig om atmosfären i de första spelen, jag ville bara ut och klubba ner allt jag såg och få bättre items. Storyn brydde man sig om första gången man körde sen skippade man allt.

De verkar fortsätta i samma stil som de tidigare spelen, du kan inte direkt klaga på något som har med miljöer etc att göra i spelet efter att ha sett ett par screenshots. Kom tillbaka när du har spelat spelet.

Medlem
Skrivet av Nirth:

De borde tagit fler idéer från första spelet men med bättre grafik.

Jao och 00-talet vill ha tillbaks sin grafik.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

12
Skriv svar