Första gameplayfilmen från L.A. Noire

Robot
Första gameplayfilmen från L.A. Noire

Följ med oss och spana in hur Team Bondi och Rockstars kommande lir visar upp utskjutningar, utfrågningar, jakter och annat detektivarbete.

#team-bondi, #la-noire, #rockstar-games, #red-dead-redemption


Medlem
Första gameplayfilmen från L.A. Noire

Så läckert! Men gameplay?


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Hur jag lyckades med konststycket att kolla på rätt film men ladda upp fel är sannerligen spännande...


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Eeeerrrhhh.... Det här är väl ingen gameplay? Den här trailern har ju funnits skitlänge. Var är gameplayfilmen ni talade om? Detta är ju en av de första trailarna som kom. Och ni har väl redan haft en nyhet om den? Detta är ju inget nytt alls!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Inaktiv

Det där va ju inte precis gameplay ... eller?

Gameplay betyder ialf för mig när man "ser" gubben gå runt, använda inventory/skills m.m, det för mig är Gameplay, det här va mera en show of av .... gameplay? lol

Ivf, helt sjuka ansikts animationer, har fram tills nu ALDRIG sätt ett spel med dessa animationer.
Ser verkligen lovande ut och om det stämmer som dom säger att du kan avgöra om någon ljuger eller pratar sanning bara genom att titta på dom så kommer det här spelet kanske vara banbrytande.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Äsch, korrekt i antagandet att det var ett mustigt misstag. Tar på mig skulden, slå mig med en käpp. Korrekta filmen är på väg ner/upp.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Zarsky:

Tack för den. Givet köp.

Inaktiv

@Zarsky

Nice find, det DÄR är vad man kallar gameplay.

Givet köp för mig nu efter den "riktiga" gameplay filmen *host host* @ Harpa ; )


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem
Skrivet av Red_Gr3mlin:

@Zarsky

Nice find, det DÄR är vad man kallar gameplay.

Givet köp för mig nu efter den "riktiga" gameplay filmen *host host* @ Harpa ; )

8)

Jag ska tröstdricka lite mjölk tror jag.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Så otroligt underbart att jag får detta spel hemskickat av Bennet när det släpps.

Tack FZ.


signatur

Have a good time!

Medlem

Nu blev det förbokning direkt!

Medlem

Bokade spelet för någon vecka sedan, och det finns ingen risk att jag avbeställer det efter att ha sett videon.

Inaktiv

Det här ser helt klart intressant ut! Har längtat efter ett sånt här spel! Bokade det nu efter att ha sett den här filmen.

Medlem

ännu en gång blir PC folket utan.... dags att chippa xboxen.

Medlem

Ser riktigt vacker ut. Verkar bli roliga miljöer, bra story och schyssta actionmoment.

AshTracy: Det var en del gameplay som när de förhörde, letade ledtrådar och när man sköt mot fiender.

Medlem

Ser fram emot det här spelet. Kan bli hur bra som helst. Älskar Rockstar.

Medlem
Skrivet av erection:

Ser riktigt vacker ut. Verkar bli roliga miljöer, bra story och schyssta actionmoment.

AshTracy: Det var en del gameplay som när de förhörde, letade ledtrådar och när man sköt mot fiender.

Om du hade läst hela artikeln/kommentarerna hade du märkt att Harpa laddade upp fel film i början...

Medlem

Är mäkta imponerad Detta verkar ju väldigt lovande plötsligt, men väntar nog på FZ och PcGamers bedömningar först! Men igen, det verkar väldigt lovande 8)


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Ser otroligt grymt ut. Nu blev jag genast taggad!

Medlem

Sjukt snygga ansiktsanimationer!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Oooah! Nu när jag sett den riktiga gameplay snutten blir detta ett givet köp efter Duke Nukem Forever


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Det här och BF3 kommer ligga vid ps3:an hela tiden
BTW har ni sätt hur frostbit 2.0 kommer se ut ^^?
Den ser förjäkligt bra ut men inte gå offtopic här xD

Medlem

Fina grejer! Ska bli spännande att följa.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ser riktigt bra ut!

Medlem

Släpp det gärna till PC också !

Medlem

Spelet verkar ju för bra för att vara sant! Tror på Rockstar men att det skulle vara så avancerat med ansiktsuttryck och allt vad det är, är jag skeptisk till.. konsol... hmm...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Redaktör
Ponny
Skrivet av Harpa:

Hur jag lyckades med konststycket att kolla på rätt film men ladda upp fel är sannerligen spännande...

AHA! Jag var inne precis när nyheten publicerades och tänkte: "tråkig trailer, det här man sett förut!" Grejen var att jag hade just det.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

givet köp efter denna. Känns precis som med RDR efter första gameplay trailern

Medlem

Kul att se PS3 gameplay.

Då blir det kanske en vettig version av spelet, till skillnad från RDR.

Har skitit i att köpa RDR då det tydligen ska vara en kass portning.

Men det här kommer jag nog att köpa

12
Skriv svar