KILLZONE 3 singel spel

Medlem
KILLZONE 3 singel spel

Körde singel spel demot till kz3 idag hur bra som helst tycker jag, flyter på mycket bättre en kz2. Jag är mycket positiv till d här spelet nu tror att jag kommer digga singel spel delen i de här spelet starkt! För kz2 var aldrig så här bra och eftersom spelet är co op me så får man en härlig kännsla av multi spel när ens kamrat helar en............fan va skönt demo behövde bara få ur mej d!!!:up:

Medlem

Snälla, stava rätt i rubriken..

Medlem

Ok ändrat lite.

Medlem

orka gnälla o.O

Låter nice!
Ska prova demon idag om den finns ute på psn


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Bara till psn+ kommer till alla den 16. Fråga om ni vill veta något har spelat gammla betan med 3 mp banor med. Varje bana hadde något spec å coolt bana nr1 mechs mm nr2 jetpacks mm å den som finns på betan nu snö å inte så mycket mera

Medlem

Vanligtsvis så klagar jag aldrig på felstavningar och särskrivning. Men det här tar varje pris! Skriv lite saktare och få till texten snyggt och begripligt, så lovar jag att du får mer respons.

Annars verkar spelet riktigt bra, KZ2 var en stor besvikelse för mig. Singledelen sög och MPdelen var ännu värre pga den jobbiga styrningen. Kan dom styra upp detta samt stabilisera FPS´en så blir det köp för mig del.

Medlem

Ja någon annan borde skriva lite mer om killzone 3 här på forumet inte jag som skriver som en kratta

Medlem

Lysna på den här podcasten så förstår ni lite bättre varför spelet får så dåligt betyg(85/100 på gamespot) http://www.gamespot.com/pages/features/hotspot/index.php?id=2...

1
Skriv svar