Activision stoppar Guitar Hero

Robot
Activision stoppar Guitar Hero
Medlem
Activision stoppar Guitar Hero

Petat runt lite om hur det kommer bli med Guitar Hero i framtiden. Tydligen så ska det släppas DLC hela året och låtar som hade köpts till det GH som skulle vara ute 2011 släpps som nerladdningsbart material. Du verkar också aldrig säga att serien läggs ner helt och hållet. Verkar som om GH får en väl behövd paus.

Medlem

Såg fram emot True Crime: Hong Kong, fast jag inte spelat de tidigare spelen eller ens GTA, men vem vill inte åka omkring som en galning i Hong Kong?

Medlem

Bobby din jävel. True Crime såg jag ju fram emot.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Helt rätt att Guitar Hero-serien tar paus. 20 spel/expansioner på bara 5 år är lite väl mycket.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Det är ju då märkligt att Bobby själv inte fattar att man förstör ett varumärke genom att mjölka det för hårt på för kort tid.

Call of Duty står på tur?

Medlem

älska true crime ju, idioter

Medlem

Fan va jag hatar Activision. Att man lägger Guitar Hero på hyllan ett tag bryr jag mig inte om, men True Crime ska dom ge fan i!! Jag hoppas att nästa CoD floppar totalt, men det är väl att hoppas på för mycket. En hel generation av småkids avgudar ju CoD, så dom har ju en säker framtid i några år iaf.

Medlem

Serien var tekniskt sett död redan efter tredje spelet, och nu har Activisions sugit den torr och hela den fördömda musik genren. Tack så jävla mycket för det Bobby.

Härnäst, Call of Duty!


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Keasar:

Serien var tekniskt sett död redan efter tredje spelet, och nu har Activisions sugit den torr och hela den fördömda musik genren. Tack så jävla mycket för det Bobby.

Härnäst, Call of Duty!

Tekniskt sett död? Hur då? Kan du vara snäll och förklara din syn på ordet död för jag får inte ihop vad du just sa.

Medlem

Inget mer GH...ja tack
Inget True Crime 3? FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUU! Jag älskar ju den serien, varför i hela fridens lustgårdar skrotar ni spelet? När det dessutom var nära att bli klart?


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar