Blizzard: två nya spel innan 2013

Robot
Blizzard: två nya spel innan 2013

Activision Blizzard-chef säger att "minst" två nya Blizzard-lir dyker upp innan slutet av 2012. Ett kan vara på väg redan i år.

#activision-blizzard, #diablo-iii, #starcraft-ii-heart-of-the-swarm


Medlem
Blizzard: två nya spel innan 2013

2012 eller 2013?

Medlem

Activision blizzard... En tår kommer varje gång jag ser det

Medlem
Skrivet av MiRV:

2012 eller 2013?

Innan 2013 betyder samma sak som innan 2012 års slut...


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

hoppas inte activision stressar på dom

Medlem
Skrivet av Samura1Jack:

Activision blizzard... En tår kommer varje gång jag ser det

Håller med, det är så synd! Hatar Activision!

Medlem

Diablo 3 kommer 2012.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Diablo 3 detta år å deras nya mmorpg kommer få sneakpeak innan nyåret..... mina tankar iaf

Medlem

Diablo 3 och SC2: Heart of the swarm?

Medlem

Äsch! Då kommer Heart of the Swarm i år och Diablo 3 nästa år. :/

Medlem

Med tanke på den dåliga tekniska kvaliteten i Blizzards spel kan det behövas lite deadlines. Ex. WoW, helt obalanserat och buggigt trots 5-6 år som "färdigt" i många fall trasigt (titta bara på skämtet som kallas pvp). SC2, ser ut som vi kom ihåg SC och dåligt optimerat.

Däremot har de färdigheter inom story telling och gameplay. Det känns lite som om Blizzard blivit för stora och går i samma hjulspår.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Jaha ha ha......diablo3 å nå mer då hoppas warcraft4!

Medlem

Räknas SC2: Heart of the swarm? För då är d fusk inget ricktigt nytt spel i mina ögon!

Medlem

Ge mig bara diablo 3 så är jag nöjd!

Medlem

Fan också!,

varför stressa dem? GÖR KLART SPELEN ISTÄLLET OCH LÅT OSS NJUTA VID RELEASE!
SC2 utvecklades i över 6 år och spelet är så lovely att man sitter framför datan och *fap* *fap* *fap*


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

hahaha xD så extremt roligt att inte en jävel här har någon koll xD

http://media.mmo-champion.com/images/news/2010/november/blizz...

spel så som warcraft4 eller liknande kan man nog glömma bort totalt då det nog ALDRIG kommer att komma... Dom spel som kommer i år och nästa är är Diablo3 och SC2 x1 och inget annat....

samt förutom nu SC2, wow och Diablo3 så är det bara att glömma några fler tittlar från blizzard dom närmaste 6 åren då dom jobbar för fullt på titan som det kommer ut mer info om 2012/2013...

Medlem
Skrivet av Nocturne:

Med tanke på den dåliga tekniska kvaliteten i Blizzards spel kan det behövas lite deadlines. Ex. WoW, helt obalanserat och buggigt trots 5-6 år som "färdigt" i många fall trasigt (titta bara på skämtet som kallas pvp). SC2, ser ut som vi kom ihåg SC och dåligt optimerat.

Däremot har de färdigheter inom story telling och gameplay. Det känns lite som om Blizzard blivit för stora och går i samma hjulspår.

haha du är precis som alla andra p12or på blizzard forumet xD klagar på att saker är buggiga och "trasiga" när det igentligen bara är du som suger

cle
Medlem
Skrivet av norrby89:

hahaha xD så extremt roligt att inte en jävel här har någon koll xD

http://media.mmo-champion.com/images/news/2010/november/blizz...

spel så som warcraft4 eller liknande kan man nog glömma bort totalt då det nog ALDRIG kommer att komma... Dom spel som kommer i år och nästa är är Diablo3 och SC2 x1 och inget annat....

samt förutom nu SC2, wow och Diablo3 så är det bara att glömma några fler tittlar från blizzard dom närmaste 6 åren då dom jobbar för fullt på titan som det kommer ut mer info om 2012/2013...

You just killed a kitten.

Ontopic: Diablo III lär ju komma snart tycker man.

Inaktiv

Diablo 3: 2014
Sc2 2: 2013
Nya wow expansionen. 2012.

Har sagt hela tiden att Diablo släpps 2014. Och jag håller mig till det.

Medlem
Skrivet av Hawake:

Fan också!,

varför stressa dem? GÖR KLART SPELEN ISTÄLLET OCH LÅT OSS NJUTA VID RELEASE!
SC2 utvecklades i över 6 år och spelet är så lovely att man sitter framför datan och *fap* *fap* *fap*

Blizzard är väl det företaget som slipar på sina spel allra längst? Jag vågar inte tänka på hur länge Diablo 3 har varit under utveckling, det hamnade säkert på ritbordet en stund efter Diablo 2 release, om inte innan.

EDIT: Det som är allra mest intressant är ju när Blizzards nya MMO ska utannonseras. Det kan väl inte vara nån annan gång är på Blizzcon 2011?


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem
Skrivet av norrby89:
Skrivet av Nocturne:

Med tanke på den dåliga tekniska kvaliteten i Blizzards spel kan det behövas lite deadlines. Ex. WoW, helt obalanserat och buggigt trots 5-6 år som "färdigt" i många fall trasigt (titta bara på skämtet som kallas pvp). SC2, ser ut som vi kom ihåg SC och dåligt optimerat.

Däremot har de färdigheter inom story telling och gameplay. Det känns lite som om Blizzard blivit för stora och går i samma hjulspår.

haha du är precis som alla andra p12or på blizzard forumet xD klagar på att saker är buggiga och "trasiga" när det igentligen bara är du som suger

Sanningen svider, han talar sanning även om fanboys som du vägrar inse det.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

P12? Snälla jag är 29 år gammal och har i ärlighetens namn tröttnat på att få undermåliga produkter för mina pengar.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Hoppas endå warcraft4! Men blizzard är ju alltid blizzard bryr mej inte så mycket om deras spel längre tar för lång tid mellan varven suktar inte ens efter nästa del sc2.

Medlem

Ge fan i att göra det här till ännu en tråd för att hata Blizzard eller hata Blizzardhatare. Tack SÅ MYCKET! Men nä, ingen kommer bry sig. Ni kommer som vanligt börja tävla om vem som kan förolämpa bäst.

(Jag tänkte först skriva något helt annat, men man ser ju redan vart denna tråden är påväg.)

Medlem

Har jag sagt något om att hata? Tycker bara att jag ska ha rätt uttrycka min åsikt utan att få ett personangrepp/påhopp.

Kontentan är att jag tror det kan vara bra för Blizzard att få en deadline så de kan återuppfinna sig själva.

I dagsläget så utvecklar de in absurdum och när spelet väl släpps så patchas och hotfixas det ändå direkt, vilket tyder på att det inte var en färdig produkt från början.

Jag gillar deras berättande och karaktärsbyggande och jag har haft mycket kul med deras spel.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Diablo 3 fan va fint!


signatur

Meep!

Medlem

Diablo lär komma 2012. Kan tänka mig våren 2012 eller nåt.

Medlem
Skrivet av Samura1Jack:

Activision blizzard... En tår kommer varje gång jag ser det

Då är v i två :'(

Medlem

Snälla D3 nu!!! Hur länge ska man behöva väntaa.... SC2 nördarna har fått sitt crap craft... Låt oss D3 nördar få slut på vår lidelse detta år!

Medlem
Skrivet av Nocturne:

Har jag sagt något om att hata? Tycker bara att jag ska ha rätt uttrycka min åsikt utan att få ett personangrepp/påhopp.

Kontentan är att jag tror det kan vara bra för Blizzard att få en deadline så de kan återuppfinna sig själva.

I dagsläget så utvecklar de in absurdum och när spelet väl släpps så patchas och hotfixas det ändå direkt, vilket tyder på att det inte var en färdig produkt från början.

Jag gillar deras berättande och karaktärsbyggande och jag har haft mycket kul med deras spel.

Då ber jag om ursäkt. Personligen tycker jag att du uttryckte dig i extremer (helt obalanserat och buggigt t.ex.) som är lika överdrivna som att säga att WoW skulle vara "helt perfekt". Jag kan erkänna att jag avfärdade dig, alltför fort, som ännu en person som verkar se allt i svart och vitt.

Självklart ska man kunna få säga saker utan att folk tar till personliga påhopp och där har vi ett problem på FZ. Mitt tidigare inlägg är fortfarande relevant här.

12
Skriv svar