Torchlight II försenas

Robot
Torchlight II försenas

Heta, heta Torchlight II har drabbats av en försening och släpps istället mitt i heta, heta sommaren.

#torchlight, #diablo


Medlem
Torchlight II försenas

Vadå xbox live? vafan har det att göra med en PC titel? Fan vad less man blir på dessa konsol skräp.

Medlem

Käften #1 och var glad att du får nåt alls.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Vakna just upp, inte sånt härnt man vill läsa på morgonen, eller dagen då. fan endå.

Medlem
Skrivet av Ascendancy:

Käften #1 och var glad att du får nåt alls.

Tsss, crapsole fanboy.

Medlem

Men vad sjutton... Ska dem där skräplådorna som kallas xbox få förstöra ännu mer... Skit i dem och släpp tidigare till oss riktiga gamers!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Vafan? Varför skjuta på PC releasen? Varför inte släppa det till PC och därefter till xbox?

Vilket dom redan gör fast tvärtom. Många spel som släpps till äckel consollerna får sina spel först just pga att det ska till en kass port till PC efter releasen. Helt värdelöst.

Medlem

Synd! Torchlight 1 var riktigt kul. Synd att detta utvecklas främst till vidrig konsol,

Medlem

Håller med varför släppa de oxo till tråkig instängd konsol... blää

Medlem

Det är inte jobbet med xbox-live versionen av Torchlight 2 som är boven i dramat som det framgår i er text utan det är konverteringen av Torchlight 1 till xbox som tagit några dagar extra. Någon konvertering av Torchlight 2 har inte ens börjat. Dessutom är spelet inte försenat utan har alltid varit planerat att lanseras kring sommaren 2011.

Det är med andra ord inte ens tal om någon försening från utsatt lanseringsdatum annat än möjligtvis några dagar hit eller dit.

Medlem

Ja, fyfan att de släpper spel till så många platformar för så många spelare som möjligt!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

"Torchlight II är uppföljaren till 2007 års populära Diablo-klon".

Nu får ni fan ge er. Var 2009 i bästa fall.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Hahahahha alltså FZ kan ni få någonting rätt på era artiklar sover ni på jobbet eller?

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Ja, fyfan att de släpper spel till så många platformar för så många spelare som möjligt!

Det var inte det jag klagade på... Det var anledningen till förseningen jag klagade på.

Hade det inte blivit försenat så hade dem gärna fått släppa till hur många plattformar som helst, jag hade inte brytt mig.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Intressant att dessa PC-fanboys har så svårt med läsförståelsen, undrar om det beror på ålder eller bara ren fanboyism?
Klagar när ni får en bättre produkt, det är ju väldigt smart -_-
"Vi har gjort en del tekniska förbättringar med Xbox-versionen som vi också har kunnat användas för PC. Vi har minskat laddningstiderna, förbättrat animationerna och det känns riktigt bra".
Tycker personligen de kan ge PC-spelarna gammal kod men släppa det fort och låta de som lirar på konsol och Pc få ta del av bättre animationer, lägre laddningstider etc. Vi vill ju ha kvalité, till skillnad från vissa andra

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Ascendancy:

Käften #1 och var glad att du får nåt alls.

Tsss, crapsole fanboy.

Ja ellerhur, ta en titt i spegeln why don't you.
Såfort en konsol NÄMNS i en nyhet är du där o rage:ar och dissar och klankar ner på konsoler, undra vem som e fanboy?

Faktum är att de värsta Fanboysen här på FZ är PCfanboys som klagar på alla konsoler.

Själv tycker jag man kan gilla både PC och konsol utan att snacka skit om den ena eller den andra.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Ascendancy:

Käften #1 och var glad att du får nåt alls.

Tsss, crapsole fanboy.

Ja ellerhur, ta en titt i spegeln why don't you.
Såfort en konsol NÄMNS i en nyhet är du där o rage:ar och dissar och klankar ner på konsoler, undra vem som e fanboy?

Faktum är att de värsta Fanboysen här på FZ är PCfanboys som klagar på alla konsoler.

Själv tycker jag man kan gilla både PC och konsol utan att snacka skit om den ena eller den andra.

Neeerdrageee..

Inaktiv

Sällan en jävla konsol ska sätta käppar i hjulen för PC. Vartenda konsol drar ju ner PC i skiten...

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

Vadå xbox live? vafan har det att göra med en PC titel? Fan vad less man blir på dessa konsol skräp.

Negativ i varenda nyhet. Din lille fanboy.

ON: Älskar Torchlight och blir grymt att lira sen i sommar.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Hannu87:

Vadå xbox live? vafan har det att göra med en PC titel? Fan vad less man blir på dessa konsol skräp.

Negativ i varenda nyhet. Din lille fanboy.

ON: Älskar Torchlight och blir grymt att lira sen i sommar.

Säg något positivt konsolerna nånsin kommit med?

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Hannu87:

Vadå xbox live? vafan har det att göra med en PC titel? Fan vad less man blir på dessa konsol skräp.

Negativ i varenda nyhet. Din lille fanboy.

ON: Älskar Torchlight och blir grymt att lira sen i sommar.

Säg något positivt konsolerna nånsin kommit med?

Ett flertal spelserier som Mario, Castlevania, shining force m.m. kan du nämna var jag kan hitta spel i samma genre och klass på PC?

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Hatehatehatehatebwuäääääpcebästjue*snyft*

wow... just wow. Är du på riktigt eller? Luktar troll lång väg.

Men vad sägs om:

1. Ett sätt för folk som inte är så hemma på datorer att få spela bra spel utan att behöva bry sig om systemkrav och sådant.

2. Enkelt sätt att spela med/mot kompisar i tevesoffan och inte behöva trängas framför en datorskärm eller släpa ihop ett LAN.

3. Billigare än att behöva uppdatera hårdvaran i datorn titt som tätt för att kunna spela det senaste.

4. för att inte nämna alla spelserier som Forza Motorsport, God of War, Gran Turismo, m.fl. som aldrig lär dyka upp på PC.

...det där är bara 4 exempel, men det var bara dom jag kom o tänka på med en gång.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Hannu87:

Hatehatehatehatebwuäääääpcebästjue*snyft*

wow... just wow. Är du på riktigt eller? Luktar troll lång väg.

Men vad sägs om:

1. Ett sätt för folk som inte är så hemma på datorer att få spela bra spel utan att behöva bry sig om systemkrav och sådant.

2. Enkelt sätt att spela med/mot kompisar i tevesoffan och inte behöva trängas framför en datorskärm eller släpa ihop ett LAN.

3. Billigare än att behöva uppdatera hårdvaran i datorn titt som tätt för att kunna spela det senaste.

4. för att inte nämna alla spelserier som Forza Motorsport, God of War, Gran Turismo, m.fl. som aldrig lär dyka upp på PC.

...det där är bara 4 exempel, men det var bara dom jag kom o tänka på med en gång.

1. Inget behov att vara "hemma" på datorer, de flesta butiker har bra lösning på en färdig dator till ett bra pris.

2. Internet.

3. Varför behöva uppgradera hårdvara när spelutvecklingen inte går frammåt i just grafik, etc. eftersom konsolerna drar ner på utvecklingen med deras teknik från 2006.

4. Enda titeln i den lista du nämnde är troligen Grand Turismo. Det är också troligen det enda konsol spelet som är värt att spela, annars pumpar dom på med skit titlar och ofärdiga spel exklusivt till konsol bara för att tjäna pengar.

Nej du min son, det finns inget positivt med konsolmarknaden. Den drar ner allt och alla.

Och nej, jag trollar inte...jag är bara så fruktansvärt less på hur mkt konsolerna förstör spelutvecklingen.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Vadå xbox live? vafan har det att göra med en PC titel? Fan vad less man blir på dessa konsol skräp.

håller med

Medlem
Skrivet av Hannu87:

massa citerande

1. Läs om, läs rätt. Jag pratade inte om huruvida dom kan bygga en dator eller ej.

2. Ja med din griniga och allmänt otrevliga attityd har du väl inga kompisar som vill umgås IRL med dig. Så jag kan förstå att du föredrar o gömma dig bakom en datorskärm istället för att dra ihop ett gäng kompisar o sitta o umgås med.

3. Va bra, då kan du ju försöka spela det kommande Battlefield 3 på en PC från 2006 o se hur bra det går, med ditt resonemang ska det ju funka fint för att konsolerna har ju hållt tillbaka utvecklingen i grafik PÅ PC också.

4. Det är vad DU tycker, inte vad miljontals andra fans av serierna anser. BTW, det är inget d i "Gran Turismo"

"Min son"? Pfft, jag gick i småskolan då dina päron vart lite heta på gröten.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Hannu87:

massa citerande

1. Läs om, läs rätt. Jag pratade inte om huruvida dom kan bygga en dator eller ej.

2. Ja med din griniga och allmänt otrevliga attityd har du väl inga kompisar som vill umgås IRL med dig. Så jag kan förstå att du föredrar o gömma dig bakom en datorskärm istället för att dra ihop ett gäng kompisar o sitta o umgås med.

3. Va bra, då kan du ju försöka spela det kommande Battlefield 3 på en PC från 2006 o se hur bra det går, med ditt resonemang ska det ju funka fint för att konsolerna har ju hållt tillbaka utvecklingen i grafik PÅ PC också.

4. Det är vad DU tycker, inte vad miljontals andra fans av serierna anser. BTW, det är inget d i "Gran Turismo"

"Min son"? Pfft, jag gick i småskolan då dina päron vart lite heta på gröten.

Otroligt....

Inaktiv

sluta tjata om diablo-kloner. alla jrpg är kloner av dragon quest då!? miffo! torchlight är ingen diablo-klon. om det är det så är alla fps stalker-kloner. varför? jo, för att spelet liknar det. hör du (recensenten) hur dumt det låter? torchlight är ett rpg o ingen diablo-klon. rädda er alla klon-spelen anfaller

Inaktiv

citat
3. Varför behöva uppgradera hårdvara när spelutvecklingen inte går frammåt i just grafik, etc. eftersom konsolerna drar ner på utvecklingen med deras teknik från 2006.

precis. har aldrig varit billigare o lira pc spel. sitter på min vad blir det nu tre år gamla burk o förra året köpte jag ett budget graff kort

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Hannu87:

massa citerande

1. Läs om, läs rätt. Jag pratade inte om huruvida dom kan bygga en dator eller ej.

2. Ja med din griniga och allmänt otrevliga attityd har du väl inga kompisar som vill umgås IRL med dig. Så jag kan förstå att du föredrar o gömma dig bakom en datorskärm istället för att dra ihop ett gäng kompisar o sitta o umgås med.

3. Va bra, då kan du ju försöka spela det kommande Battlefield 3 på en PC från 2006 o se hur bra det går, med ditt resonemang ska det ju funka fint för att konsolerna har ju hållt tillbaka utvecklingen i grafik PÅ PC också.

4. Det är vad DU tycker, inte vad miljontals andra fans av serierna anser. BTW, det är inget d i "Gran Turismo"

"Min son"? Pfft, jag gick i småskolan då dina päron vart lite heta på gröten.

Otroligt....

Återigen:

"Säg något positivt konsolerna nånsin kommit med?"

Ett flertal spelserier som Mario, Castlevania, shining force m.m. kan du nämna var jag kan hitta spel i samma genre och klass på PC?

Antar att du försöker undvika allt relevant stoft?

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Hannu87:

massa citerande

1. Läs om, läs rätt. Jag pratade inte om huruvida dom kan bygga en dator eller ej.

2. Ja med din griniga och allmänt otrevliga attityd har du väl inga kompisar som vill umgås IRL med dig. Så jag kan förstå att du föredrar o gömma dig bakom en datorskärm istället för att dra ihop ett gäng kompisar o sitta o umgås med.

3. Va bra, då kan du ju försöka spela det kommande Battlefield 3 på en PC från 2006 o se hur bra det går, med ditt resonemang ska det ju funka fint för att konsolerna har ju hållt tillbaka utvecklingen i grafik PÅ PC också.

4. Det är vad DU tycker, inte vad miljontals andra fans av serierna anser. BTW, det är inget d i "Gran Turismo"

"Min son"? Pfft, jag gick i småskolan då dina päron vart lite heta på gröten.

Otroligt....

Återigen:

"Säg något positivt konsolerna nånsin kommit med?"

Ett flertal spelserier som Mario, Castlevania, shining force m.m. kan du nämna var jag kan hitta spel i samma genre och klass på PC?

Antar att du försöker undvika allt relevant stoft?

Helt meninglöst att sitta och diskutera med någon som är så djupt sjunken i konsolträsket och inte inser fakta.

12
Skriv svar