Nykläckt studio utvecklar enbart Call of Duty-DLC

Robot
Nykläckt studio utvecklar enbart Call of Duty-DLC

Activision har precis avslöjat att en ny spelstudio har sett dagens ljus med uppdraget att utveckla DLC till Call of Duty.

#call-of-duty-black-ops


Medlem
Nykläckt studio utvecklar enbart Call of Duty-DLC

De borde öppna ett mejeri istället, för mjölka vet dom hur man gör.

Medlem

Zing!


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem
Skrivet av EmBra:

De borde öppna ett mejeri istället, för mjölka vet dom hur man gör.

Mooooooooooooooooar moooooooooooooooooooooneyyy!

Ungefär så låter det för dem

Medlem

I love this! Kapitalistmen, älskar o se för företag som vill känna pengar! I sin tur så folk arbete! I Sin tur så får landet mer skatt i sin tur blir spelarna glada för att deras spel blir bättre! La viva Kapitalistmen!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

jag.. alltså jag... de finns inte ord för att beskriva dessa dumheter. Först lägger dom ner en massa projekt och avskedar folk den öppnar dom em helt ny studio bara för att utveckla DLC till ETT av sina spel. Dumheter är ju bara förnamnet...


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv
Skrivet av Serkish:

I love this! Kapitalistmen, älskar o se för företag som vill känna pengar! I sin tur så folk arbete! I Sin tur så får landet mer skatt i sin tur blir spelarna glada för att deras spel blir bättre! La viva Kapitalistmen!

Jag vet inte om jag missar ironin i ditt inlägg, men jag förstår inte hur du menar.

Spelarna förlorar ju på att företaget genom ekonomiskt våld hävdar monopol på något som spelarna själva brukade göra gratis..

Sedan att folk som köper dessa DLC i sin tur stödjer en organisation som bidrar till en samhällsform som förtär våran kära jord är ju en annan femma. =P

Bra, för vissa av oss gillar fortfarande COD...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Thumba:

jag.. alltså jag... de finns inte ord för att beskriva dessa dumheter. Först lägger dom ner en massa projekt och avskedar folk den öppnar dom em helt ny studio bara för att utveckla DLC till ETT av sina spel. Dumheter är ju bara förnamnet...

Precis min tanke.

Väldigt synd att de la ner True Crime: Hong Kong, såg fram emot det.

Medlem

Även om Activision gör sitt bästa för att bli hatade så måste jag ge dom beröm.... På hur kreativa dom är på att sumpa fans. Istället för att fixa buggar i gameplay slösar dom tid och energi på att mjölka! Galenskap

Medlem

De enda jag hör är öppningslåten till The Apprentice...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Hoppas bara de inte glömmer ps3 och pc så är jag nöjd! Om ni som säger att dom "mjölkar" det finns väll ingen tvång på att köpa dlc?Det gör att spelet lever vidare!

Medlem

Mina spekulationer: CoD kommer att bli väldigt mycket mer communitybaserat och öppet för spelare att spela tillsammans på nya sätt. Förmodligen kommer statistik, matchningar, klipp, matcher, profiler, spelskapat material att presenteras på en enda stor plattform med mer eller mindre öppna API:er mot mobila enheter. De kommer försöka ena alla spelare kring en enda stor CoD-community istället för att ha det fragmenterat i tre olika segement som det är nu.
Den nya studion som presenterades i nyheten kommer att ha ansvaret att utveckla denna plattform och att förse denna med visst innehåll.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Är jag den enda som inte ser något fel i detta och tycker det är en bra idé?

Medlem
Skrivet av EmBra:

De borde öppna ett mejeri istället, för mjölka vet dom hur man gör.

+1

Quake-konnässsör

Tänker inte betala något!!!!

Medlem

Fy fasen vad tråkigt det måste vara att arbeta på ett företag där man endast kommer att få utveckla dlc (som förövrigt är satans påhitt) till spel som man inte ens utvecklar själva...

Snälla Activision, låt några av era utvecklare hitta på något annat som inte handlar om Call of Duty!

Medlem

jag kan ett ordspråk för vad folk som endast har pengar i skallen... men dock kan man torska för HMF.. MEN Activition är och kommer alltid vara "stornäsor"....

Medlem

........................................................................................................

Medlem

give me COD 4

Medlem
Medlem

Tycker de kunde fixa till BO på alla plattformar innan de fortsätter.

Medlem

största mjölkningen EVAR

Medlem
Skrivet av Serkish:

I love this! Kapitalistmen, älskar o se för företag som vill känna pengar! I sin tur så folk arbete! I Sin tur så får landet mer skatt i sin tur blir spelarna glada för att deras spel blir bättre! La viva Kapitalistmen!

Vem släppte in Bert Karlsson?

Folk tror dom är ekonomikunniga bara för dom kan kapitalismen säljpitch. Tool.

P.S. Menar du Viva La?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Usch.. Det där låter riktigt skrämmande :-/

Inaktiv

vad tror de att cod är för nåt egentligen? det är bara ett hyfsat spel som sålts enormt bra pga av att folk är lättlurade... hoppas hela serien bojkottas osv.

Medlem

almblad är du på riktigt, vad får dig att tro att någon bryr sig om du inte ska betala heller inte.

Patetiska bitter-vaginer som ska nämna "mjölka" så fort någon nyhet om COD dyker upp. Det produceras efter det fortfarande säljer. men andra ord alla gillar inte skiten du spelar men du och flera andra verkar göra det. Precis som folk gillar COD.

Medlem
Skrivet av kaem79:

vad tror de att cod är för nåt egentligen? det är bara ett hyfsat spel som sålts enormt bra pga av att folk är lättlurade... hoppas hela serien bojkottas osv.

haha jisses iq-fiskmås..Lättlurade? endå är det folk som spelar "skiten" haha Hur smart är du?

1
Skriv svar