Oblivion - Check

Medlem
Oblivion - Check

Sådär ja. 7 timmar extra för att ta igen sparfilsmissen i förra inlägget och Oblivion är efter 97 timmar till ända. Achievmentmässigt alltså. 1250 gnistrande poäng som lyser i vintermörkret. Ja ja.. löllig bedrift eller inte, första och troligen sista fullpottaren från mig.

Nästa spel är Heavy Rain som legat och dammat i några månader. Började spela men tyckte inte att det var toppen. Irriterade mig först på att den inledande händelsen gör att mannen flyttar till halvslummen från ett fint grönt samhälle. Njae, kontrasten är för stor. Det andra större irritationsmomentet var att hitta-rätt-knapp-på-tid momentet. Hur roligt är det på en skala när splet går ut på att trycka på X eller fyrkant vid rätt tilläflle eller skaka kontrollen frenetiskt vid ett annat? Det kallar jag inte spel. Ändå har jag börjat gilla stämningen och vill veta hur storyn utvecklar sig. Om jag sedan tröttnar på vägen är något jag får se.

#blogg

Oblivion - Check

Det var spoilervarning på det här...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker du det? Jag funderade på det men jag tyckte dels att spelet är gammalt och två att det sker så tidigt i spelet att det inte påverkar så mycket. Men ok.. jag maskerar det...

1
Skriv svar