Robot
Killzone 3

Guerrilla gör ett nytt försök att skapa det ultimata gerrillakrigsspelet - tredje gången gillt? Vi kollar in senaste krigsnytt från planeten Helghan.

#killzone-2, #killzone-3, #half-life, #tom-clancys-rainbow-six-vegas


Medlem
Killzone 3

Aldrig varit nåt fan av kz, men jah. Blir ju bara bekfräftad att inte skaffa det.

Medlem

Inget nytt? Antagligen har du inte spelat KZ2. Sämsta recension någonsin.

Medlem

kz 2 vart det första spelet som jag köpte till serien. Var rent skräp och är inte förvånad att 3an är sämre än 2an när d e samma inkompetenta tillverkare


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

"Inget nytt. Inget". Konstigt att call of duty lyckas få nästan allt bra men inte ett spel som de har faktiskt arbetat på.


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Gör om gör rätt lilla fz! give dag 1 köp

Medlem

Ja, det känns lite lustigt att just det här spelet får "inget nytt" i minus när hela FPS-genren har stått still i snart 5 år...

Jag brukar aldrig bry mig om betygen, men det här känns nog mer som en fyra än en trea.

Inaktiv

Förlåt...men detta var en riktigt dålig recension. Det verkar inte som du ens har kört KZ2. Jag brukar inte klaga men denna recension var helt enkelt inte bra i mitt tycke :/

Medlem

Recesionen är inte dålig bara för ni inte håller med.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ingenting nytt?
Alltså är du seriös när du säger att ingenting är nytt från KZ2?
Konstigt att den bara få en trea då om allting annat är bra och påminner om KZ2. Det spelet fick åtminstone en fyra av FZ så vad är det då som drar ner KZ3 till en trea när samma skit från CoD som verkligen inte ger något nytt mer än buggar får fyra.

Inaktiv

Som tidigare sagt, inget nytt? Vadå inget nytt.. svin mkt nytt jämfört med Killzone 2. Call of Duty (som inte gått fram sen Call of Duty: Modern Warfare får inte minus på grund av "Inget Nytt"

Gör om gör rätt, frågan är om du ens spelet Killzone 2?

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Recesionen är inte dålig bara för ni inte håller med.

+1

Medlem

Denna recension må vara skit och det är väl smaksak om vad man gillar för FPS spel.

Men om jag skulle recensera det på FZ så skulle det bli 5/5 stämplat med bly på en betongvägg + för att spelet är galet snyggt och väldigt actionfyllt och roligt.
8)

Medlem

Skitspel som HALO Reach och CoD får full pott betyg medans Killzone 3 får skit betyg, det är något som inte stämmer här.

Verkar som Mats Nylund får betalt från Microsoft för att dissa Killzone 3 eller så är han HALO fanboy.

Medlem

Gjorde ett försök med KZ2 men gillade inte det för fem öre, den här gången skippar jag nog KZ helt.
Nej, denna serien är inte min kopp te.

Medlem

Helt klart rätt betyg, förtjänar inte mer än en 3:a. Bra recension!


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Verkar som att väldigt många här klagar på att deras favorit spel inte får högt betyg när andras favorit spel får minst 4-5

Medlem

Japp så är det nog. CoD har sätt lika dant ut sen 4 år tillbaks och alla nya CoD spel får ändå nästan full pott av någon konstig anledning.

KZ3 förkänar minst 4/5

:evil:

Medlem

Prickade alla rätt då saknade inget i demona! This is HELGHAN!

Medlem

Titta runt på andra sidor så får inte spelet så högt där heller skribenterna är nog dö trötta på alla nya fps så att dom blivit lite hårdare på betyg sättningen för fps spel. Själv köper jag endå spelet för att d jag sett är bara till d bättre å d är nog så bra kz3 behöver inte ändras så mycket för d är vicktigt för alla mp spelare att komma in i d snabbt. Ni kommer att digga demot som kommer den 16!!!

Medlem

PS3 handkontroll förstör spelet.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

FZ gör dåliga recensioner av spel helt klart. o betygsystemet är kasst. fem punkter är inte tillräckligt exakt. trea elr fyra, typ samma sak

Medlem

Jag får inte riktigt "Extremt stor variation" och "Inget nytt" att gå ihop...

Jetpak är nytt, och jag känner mig ganska säker på att banorna är nya också. 3an har även coop. Så att komma och säga att inget är nytt är så fel det kan bli, så jag tror att recensenten ska ta och spela igenom 2an en gång till.

Medlem

Meh denna recentionen duger inte, gör en ny. Och vadå inget nytt? Sluta ge CoD 5 och fyra poäng då, för där ser du fanemej inget innovativt.
Inkensekvent cover-system? De var ju fanemej inget problem i KZ2 då de spelet har fått femmor från alla olika håll.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av WaltX:

PS3 handkontroll förstör spelet.

Därför att?

Har alltid föredragit PS3 handkontrollen framför 360 dosan med dumt placerade styrspakar.

Medlem
Skrivet av kaem79:

FZ gör dåliga recensioner av spel helt klart. o betygsystemet är kasst. fem punkter är inte tillräckligt exakt. trea elr fyra, typ samma sak

Mjo faktiskt, att ge en trea är ju ganska lågt.
De flesta sidor har ju iaf en tio skalig..ehr... betygsskala.

Och enligt mej är ju en trea i en femgradig skala samma som en sexa, villket är jättelågt för ett kvalitetsspel.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Titta runt på andra sidor så får inte spelet så högt där heller skribenterna är nog dö trötta på alla nya fps så att dom blivit lite hårdare på betyg sättningen för fps spel. Själv köper jag endå spelet för att d jag sett är bara till d bättre å d är nog så bra kz3 behöver inte ändras så mycket för d är vicktigt för alla mp spelare att komma in i d snabbt. Ni kommer att digga demot som kommer den 16!!!

dö trötta? CoD black ops fick ju maxpoäng, och de e ju samma som.... allt.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

dåligdåligt....2:an var nog det bästa konsol spel jag spelat igenom, och har svårt tro att det inte var "något" nytt med 3:an..


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Glöm inte att man kommer att kunna köra med mechs i mp d kunde man inte förut(vad jag vet) ricktigt kul(mechs fanns me i gammla betan)

Medlem
Skrivet av NoName:
Skrivet av WaltX:

PS3 handkontroll förstör spelet.

Därför att?

Har alltid föredragit PS3 handkontrollen framför 360 dosan med dumt placerade styrspakar.

Det är just styrspakarna på PS3 handkontrollen som är så idiotiskt placerade. Man kommer åt sina tummar hela tiden. Spakarna känns för lösa och lätta. R2 och L2 knapparna är väldigt obekväma då fingrarna bara glider av knapparna eftersom dom lutar nedåt istället för uppåt eller har en "grop" åtminstone.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skriv svar