Spana in alla Dragon Age II-achievements

Robot
Spana in alla Dragon Age II-achievements

Bioware avslöjade nyss alla achievements för Dragon Age II.

#bioware, #dragon-age-ii


Moderator | Testpilot
Spana in alla Dragon Age II-achievements

Vem bryr sig? Vars stannar dessa osv så man kan kolla på dem? PC då alltså.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Kan någon förklara syftet med "Achievments" för mig?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

@Roy:
Achievements är till för att ha något att sträva efter förutom att klara av spelen, de visar att man har gjort det mesta i spelet och att man vet hur spelet fungerar
Då slipper du ha dina screenshots och dina saves some bevis på att du har klarat av spelet

Medlem

Ja, med andra ord vad du har uppnåt i spelet.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Är inte så taggad på detta........den enda polaren som förbokat detta har inte ens klarat huvud storyn i ettan ha ha Själv har kag kört igenom nästan alla dlcs+exp blev så mätt av 1an å d är ju bra ekonomiskt för mig. D krävs mer en sex å över våld för att jag ska höja på ögonbrynet........

Inaktiv
Skrivet av mrpeters:

@Roy:
Achievements är till för att ha något att sträva efter förutom att klara av spelen, de visar att man har gjort det mesta i spelet och att man vet hur spelet fungerar
Då slipper du ha dina screenshots och dina saves some bevis på att du har klarat av spelet

sträva efter vadå? Att vara bäst? Bara för att man har alla achievements i ett spel så är man inte bäst direkt.

Tycker att achievements har förstört spelen totalt. Man lirar inte för att det är kul längre. Man lirar för att man vill ha achievements som ingen kollar på ändå.

skulle vara skönt om dom försvann.

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Kan någon förklara syftet med "Achievments" för mig?

Det gör spelet roligare. Jag har alltid gillat när det man gör i spelen sparas. Så att man ser att det "ger" något att klara av den där svåra svårighetsgraden eller liknande.

Alla achievements i Civ5 har gjort så att jag vill spela spelet med olika civilisationer och så vidare...

Vi människor gillar att få belöningar för det vi gör. Det är så vi fungerar.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Roy Batty:

Kan någon förklara syftet med "Achievments" för mig?

Det gör spelet roligare. Jag har alltid gillat när det man gör i spelen sparas. Så att man ser att det "ger" något att klara av den där svåra svårighetsgraden eller liknande.

Alla achievements i Civ5 har gjort så att jag vill spela spelet med olika civilisationer och så vidare...

Vi människor gillar att få belöningar för det vi gör. Det är så vi fungerar.

Jo men det är ju jätte kul när man spelar cs o får achivment, ''Grattis du döda en spelare'' ''Grattis du defa en ggn'' ''Grattis du plantade bomben en ggn''


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Roy Batty:

Kan någon förklara syftet med "Achievments" för mig?

Det gör spelet roligare. Jag har alltid gillat när det man gör i spelen sparas. Så att man ser att det "ger" något att klara av den där svåra svårighetsgraden eller liknande.

Alla achievements i Civ5 har gjort så att jag vill spela spelet med olika civilisationer och så vidare...

Vi människor gillar att få belöningar för det vi gör. Det är så vi fungerar.

Du behöver ju inte bry dig om achivements om du inte vill, så jag förstår inte riktigt hur du tänker när du säger att det har förstört spelen totalt. Sen finns det ju dem som älskar att samla på achivements och få en hög gamescore.

Men det påverkar ju inte gameplayet på någotsett så det kan ju inte förstöra alla spel, som du påstår.

Själv bryr jag mig knappt om achivements, vissa kan vara intressanta om dem är utmanande.

Inaktiv

achievements gillar jag inte...

1
Skriv svar