Påverka hur nästa Fable blir

Robot
Påverka hur nästa Fable blir

Lionhead vill att du tycker till om deras aktade rollspelsäventyrare.

#lionhead, #fable-3-1


Medlem
Påverka hur nästa Fable blir

fool me once shame on you, fool me twice shame on me, hade höga förväntningar efter att jag hade läst eran recension av trean, men blev grymt besviken
http://www.blisteredthumbs.net/2011/01/aj-top-reasons-fable-3...
gör spelet mycket mer rättvisa, inge mer fable för mig

AK47:or hade inte varit fel...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

"Rollspel handlar om att i viss mån kunna påverka spelvärlden och dess karaktärer."

Nej, Tomas. Rollspel handlar kort och enkelt om att man antar en annan roll än den man är, man låtsas vara en annan person än den man egentligen är.

Redaktör
Skrivet av rollspelosofen:

"Rollspel handlar om att i viss mån kunna påverka spelvärlden och dess karaktärer."

Nej, Tomas. Rollspel handlar kort och enkelt om att man antar en annan roll än den man är, man låtsas vara en annan person än den man egentligen är.

Argh! Hade jag bara skrivit det jag ville skriva hade meningen funkat bättre. Vilket den nu gör: "Rollspel handlar i viss mån om att kunna påverka..."


signatur
Medlem

Tröttnade på fable för längesen, tyckte lost chapters var bra dock!

Medlem

Men om de jävlarna kunde släppa spelet till pc så kanske fler kunde ha en uppfattning.

Blir så less och om det fortfarande är för "consol-aktigt" nu när man väntat så mycket längre så ska jag aldrig köpa fable igen någonsin.


signatur

Intel I6800K, Geforce 1080gtx, 16GB RAM, Vattenkylning processor + grafik-kort, 65 Tums 4k TV

Medlem

Tvåan var ok. Kunde inte sluta gäspa när jag spelade igenom trean. Usch. Inga fler Fable spel för min del.

woe
Medlem

Första Fable var bäst tvåan och trean blev jag lite besviken på är inte så jätte roliga.

Medlem

Jag tyckte 3:an var betydligt roligare än de tidigare...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

måste säga de saker jag tyckte var sämst med fable serien.
1: Fable 2 och 3 systemet
2: För begränsat för att vara att kunna göra vad du vill, som de säger att kan.
3: Storyn var ganska förutsägbar
4: Co-op:en sög pung


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

The Lost Chapters är en odödlig klassiker, Fable 2 kändes som en större satsning än 3:an, men det sistnämnda är mer polerat och tight.

Jag hoppas på en sjuhelvetes all in av Lionhead inför nästa, då kan det bli riktigt bra.

Slaepp Fable 3 till PC nAan gAang for crying out loud! >:E

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Jag tyckte 3:an var betydligt roligare än de tidigare...

Troll is obvious.

Fable 3 är utan tvekan det tråkigaste och sämsta spelet i hela serien. Så löjligt enkelt spel personligen dog jag inte EN ENDA GÅNG under hela spelet. Sen så har man gjort det redan enkla kommunikations systemet mellan karaktärer ÄNNU ENKLARE.

Fable 3 var gjort för hjärndöda Xbox 360 kids och inget annat. Hur kan ett spel vara roligt när det finns 0 djup och 0 utmaning.

http://www.blisteredthumbs.net/2011/01/aj-top-reasons-fable-3...


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag gör undersökningen nu och har märkt en intressant sak: Vissa saker kan man inte svara samma på. Man kan till exempel inte ge samma "betyg" till Live Co-Op och Local Co-op, man måste ge nåt av dem högre betyg än det andra! För mig var de ungefär lika så jag skulle först ge dem samma poäng, men det gick inte. Först tänkte jag "Oj, en bugg!" men så var det ju nog inte.

Medlem

Nej vänta nu, man måste rangordna ALLA faktorer! Då blev det svårare!

Medlem

Jag tycker att de ska gå tillbaka till rötterna och göra ett spel i stil med lost chapters.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Skjut hunden, ge mig fet rustning och gör en riktig uppföljare på FÖRSTA Fable! FFS...

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av bjosarn:

Jag tyckte 3:an var betydligt roligare än de tidigare...

Troll is obvious.

Fable 3 är utan tvekan det tråkigaste och sämsta spelet i hela serien. Så löjligt enkelt spel personligen dog jag inte EN ENDA GÅNG under hela spelet. Sen så har man gjort det redan enkla kommunikations systemet mellan karaktärer ÄNNU ENKLARE.

Fable 3 var gjort för hjärndöda Xbox 360 kids och inget annat. Hur kan ett spel vara roligt när det finns 0 djup och 0 utmaning.

http://www.blisteredthumbs.net/2011/01/aj-top-reasons-fable-3...

QFT! Och Angry Joe äger ^^

Medlem

Serien går ju bara utför, enda fable spelet jag tyckte om var ettan.

Inaktiv

"citat hardboiled15 Fable 3 var gjort för hjärndöda Xbox 360 kids och inget annat. Hur kan ett spel vara roligt när det finns 0 djup och 0 utmaning."

sant...........

1
Skriv svar