Ett riktigt trevligt och gratis Online spel!

Medlem
Ett riktigt trevligt och gratis Online spel!

Trillade över sett spel som man liknas med.. jaa.. Travian/Civilization i massivt online format där man ska försöka se till att ens land blir en supermakt att räkna med...:)

Det är ett realtids spel som man ska levla i som med alla andra spel men detta är mycket mycket roligare om man använder sig av mIRC.

Man ska träna, jobba och äta BASIC!

Sen kan man med tiden satsa på politik, företag, eller krig så man med en tids träning kan bli tank och ingå i Bataljoner som åker runt och hyrs in i krig.

Men men detta är segt i början men blir betydligt roligare med tiden samt om man gillar mIRC att sitta och svammla på...:)

Men en sak är säker eSverige Behöver dig!!

Ni som blir intresserade tycker jag ska prova detta som ett alternativ spel!

Bara klicka på bilden nedanför!!

http://erepublik.com/images/badges/erepublik-badge-300x250.gif

Reflänk borttagen // Mod

Medlem

Det har skrivits om det några gånger i andra ämnen om jag inte minns fel. Har spelat det sedan Betan, börjar bli lite trött på alla förändringar nu

Medlem

Bra att du använder en ref-länk.. -.-'

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Det har skrivits om det några gånger i andra ämnen om jag inte minns fel. Har spelat det sedan Betan, börjar bli lite trött på alla förändringar nu

Jo jag kan tro att ni Beta användare blir lite less på allt som händer men som tur är jag ingen Beta användare utan en hyfsat ny spelare..:)

Har samma namn som nu i erepublik så feel free to contact me..:)

Medlem
Skrivet av Sleazarn:

Bra att du använder en ref-länk.. -.-'

Något fel med detta? Om man spelar själv och inte använder en sådan länk för att värva folk är man ju bara korkad.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Sleazarn:

Bra att du använder en ref-länk.. -.-'

Något fel med detta? Om man spelar själv och inte använder en sådan länk för att värva folk är man ju bara korkad.

Jo, det är något fel i det, mod verkar hålla med mig..

1
Skriv svar