Utvecklarsnack om platserna i Witcher 2

Robot
Utvecklarsnack om platserna i Witcher 2

CD Projekts utvecklardagbok går igenom platserna och miljöerna du stöter på i The Witcher 2: Assassins of Kings.

#cd-projekt, #the-witcher-2-assassins-of-kings


Inaktiv
Utvecklarsnack om platserna i Witcher 2

the witcher 1 var en 10 helt klart. o jag ser fram emot detta spel mer än dragon age 2 samt diablo 3. väldigt synd bara att konsolspelarna gick miste om tw1. sen att vi pc spelare troligtvis slipper drm är ju sjukt fantastiskt. för utvecklarna har sagt att det hjälper ju inte o sätta drm. piraterna fixar det ändå o det gör de ju, samt att de som köper spelet får sen lida (oxå sant). ps. ni som tankar olagligt spel, kom ihåg att ni är simpla snattar-snorungar ds.

Medlem

Fint i slutet när han går förbi 3 dvärgar och alla ser likadana ut och vinkar likadant :/ kloner är så fult i spel.

Witcher 1 hade bra värld och karaktärer, ok story. Men det så otroligt tråkigt att utforka (begränsat på samma sätt som Bioware's spel, osynliga väggar överallt). Det var även jättetrist att man inte kunde kustomisera vare sig vapen eller rustning direkt, nått som man ju ser som en ren självklarhet i ett RPG tycker jag.


signatur
Medlem
Skrivet av MKultra:

Fint i slutet när han går förbi 3 dvärgar och alla ser likadana ut och vinkar likadant :/ kloner är så fult i spel.

Witcher 1 hade bra värld och karaktärer, ok story. Men det så otroligt tråkigt att utforka (begränsat på samma sätt som Bioware's spel, osynliga väggar överallt). Det var även jättetrist att man inte kunde kustomisera vare sig vapen eller rustning direkt, nått som man ju ser som en ren självklarhet i ett RPG tycker jag.

Retade mig som fan på den begränsade världen i 1:an också, men den ska tydligen vara öppen i 2:an. Hoppas de håller detta.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar