Source-drivna rollspelet Eye lever ännu

Robot
Source-drivna rollspelet Eye lever ännu

Ny gameplay-video visar att franskutvecklade FPS-rollspelet Eye fortfarande är på gång, trots förseningarna.

#streum-on-studio, #eye


Medlem
Source-drivna rollspelet Eye lever ännu

Hoppas det har en bra singleplayerkampanj. Dess cyberpunkupplägg verkar intressant, men jag har inte mycket övers till multiplayer.

Medlem

Angle Corp W.E.E.D.
Nice...

Inaktiv

visste inte om detta så jag blev glatt överraskad. o sen såg jag trailern o blev besviken måste kolla upp det bättre iaf eftersom det ska vara ett rpg oxå

Medlem

Det här såg fan riktigt roligt ut, skulle vart cool musik till också.. något i stil med prodigy kanske?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

SYnd att trailern var så kort, jag lyckades inte få ett omdöme. Hoppas det kommer fler trailers


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ser ganska kul ut.

Moderator | Testpilot

Usch.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ghost In The Shell-inspirerat. Påminner en del om Neotokyo.

Medlem

Det ser ju faktiskt rätt kul ut.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Syndicate fast i FPS-form, det är iaf. mina intryck från videon. Futuristiska gatustrider med kraftigt cybernetiserade kombattanter där vissa tom. ser ut som agenterna i Syndicate gjorde. Väldigt, väldigt nyfiken på detta nu!

Medlem

Ser oerhört dåligt ut IMO.
Hoppas jag har fel.

Medlem

Förstår inte hur någon kan bli intresserad av den här trailern... grafiken var ju sämre än många gratis Source moddar.

Medlem

Filmen visade inte upp något rollspelade i alla fall, såg endast ut som ett vanligt FPS.

Inaktiv
Skrivet av Fletchett:

Förstår inte hur någon kan bli intresserad av den här trailern... grafiken var ju sämre än många gratis Source moddar.

Och ändå är det inte långt ifrån dagens grafik, tacka konsolerna. Med andra ord så är source en skön motor. Är man ute efter aye candy får man spela COD2, vi som tittar efter gameplay vet att det här kan va något.


signatur

The definition of insanity?

1
Skriv svar