Balls of steel-utgåva till Duke Nukem Forever

Robot
Balls of steel-utgåva till Duke Nukem Forever

Den ultimata utgåvan som bjuder på allt ifrån tecknade serier till en avbild av allas vår Dukes huvud är nu tillkännagiven.

#duke-nukem-forever, #2k-games


Medlem
Balls of steel-utgåva till Duke Nukem Forever

Helt klart! Kicka ass som måste få stå i min samling!

Medlem

skulle väl vara Duke-bysten men något säger mig att den inte kommer säljas separat =P


signatur

I have spoken..

Medlem

Balls of steel! HAHAHA Måste ju bara köpa 3 exemplar!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Medlem

Mäktigt! Varför inte?

Medlem

99 dollar, som vanligt så kommer Sverige ändra om på det så det blir 999kr för oss eller något. 99 dollar är ju ingenting.

Medlem

Förmodligen ända samlar utgåvan av ett spel jag kommer köpa


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Den ska jag ha!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Köp, helt klart..

Medlem

Det verkar tyvärr inte komma till oss...

"2K has provided additional details in its press release (in full after the break), revealing that the Balls of Steel Edition will be exclusive to Amazon and GameStop in North America -- for $100."

saxat från: http://www.joystiq.com/2011/02/11/duke-nukem-forever-balls-of...

beställer man från amerikanska gamestop blir det 850 spänn bara för spelet och frakten, sen kommer det väl på moms och skit också


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

V1per, Jodå det kommer hit också

Maarten Goldstein från Gearbox forum: "In the US its only through Amazon and GameStop, there will be international options as well"

Ska skaffas!

Medlem

I'm gettin' one!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Westrr:

V1per, Jodå det kommer hit också

Maarten Goldstein från Gearbox forum: "In the US its only through Amazon and GameStop, there will be international options as well"

Ska skaffas!

Länk till det inlägget?

international options, det kanske alltså blir någon annan sorts utgåva, och inte den som amerikanerna får


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Medlem
Skrivet av V1per:

Länk till det inlägget?

international options, det kanske alltså blir någon annan sorts utgåva, och inte den som amerikanerna får

http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=109909&...

Maarten Goldstein #964

Medlem

Vid en första blick tänkte jag "The Witcher 2 - collectors edition" vilket iofs bara är bra.

Medlem
Skrivet av V1per:
Skrivet av Westrr:

V1per, Jodå det kommer hit också

Maarten Goldstein från Gearbox forum: "In the US its only through Amazon and GameStop, there will be international options as well"

Ska skaffas!

Länk till det inlägget?

international options, det kanske alltså blir någon annan sorts utgåva, och inte den som amerikanerna får

Han syftar ju givetvis på alternativa butiker utanför USA


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hade gärna sett ett par stålkulor som man kan leka med.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Hade gärna sett ett par stålkulor som man kan leka med.

Haha, aa jo de hade ju också varit mysigt att leka med.

Nemen fan va epic, har man ekonomin till det när de väl kommer så lutar det nog mot ett köp ;D

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Hade gärna sett ett par stålkulor som man kan leka med.

Lär ju knappast behövas då det förhoppningsvis växer ut ett par medans du lirar.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av V1per:
Skrivet av Westrr:

V1per, Jodå det kommer hit också

Maarten Goldstein från Gearbox forum: "In the US its only through Amazon and GameStop, there will be international options as well"

Ska skaffas!

Länk till det inlägget?

international options, det kanske alltså blir någon annan sorts utgåva, och inte den som amerikanerna får

Han syftar ju givetvis på alternativa butiker utanför USA

Ja, man får ju hoppas det


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Medlem

Grattis alla fans!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

GIMMEGIMMEGIMMEGIMMEGIMME


signatur

True to Caesar

Medlem

Detta vill man ha, men pengarna går nog till annat.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Detta vill man ha, men pengarna går nog till annat.

Vad fasen kan detta "annat" vara? Som är värt mer att lägga pengar på? Låter helt banalt! Tänk om, tänk rätt! 8)


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Spelet blir nog ett köp, men denna står jag över.

Skrivet av Eisenhart73:
Skrivet av Luciphear:

Detta vill man ha, men pengarna går nog till annat.

Vad fasen kan detta "annat" vara? Som är värt mer att lägga pengar på? Låter helt banalt! Tänk om, tänk rätt! 8)

Eh, va? Vanligtsvis så stör jag mig på folk som hela tiden använder det uttrycket, men nu var det bara konstigt...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Spelet blir nog ett köp, men denna står jag över.

Skrivet av Eisenhart73:
Skrivet av Luciphear:

Detta vill man ha, men pengarna går nog till annat.

Vad fasen kan detta "annat" vara? Som är värt mer att lägga pengar på? Låter helt banalt! Tänk om, tänk rätt! 8)

Eh, va? Vanligtsvis så stör jag mig på folk som hela tiden använder det uttrycket, men nu var det bara konstigt...

Jag tycker det var helt befogat, jag...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Har beställt från amazon, får se vad det blir för CE här i sverige.
Kan ju alltid avboka

12
Skriv svar