Profilsidan med mera

Medlem
Profilsidan med mera

Kommer den att uppdateras, plus meddelandecenter osv den 14:e också? Meddelandecentret är lite... trasigt.

Plus, att när man skapar ny tråd i den nya layouten, kanske "Skapa ny omröstning" borde vara dols, precis som inställningar osv. Nu är iofs knapparna för att förhandsgranska och skicka mellan rutan man skriver i och omröstningen.... "men i alla fall".

// edit

Och var har "Markera alla forum som lästa" tagit vägen?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör

De kommer uppdateras men jag tror tyvärr inte att det blir klart exakt till forumreleasen.


signatur
Antikvitet

conthox: På vilket sätt är meddelandecentret trasigt?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Har beta testat sidan i ungefär en vecka nu, fortfarande bara stött på en bugg. Men den har försvunnit och inte återkommit så jag låter bli att rapportera.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag menar att:

1) Ibland får man notiser om svar, ibland inte.

2) Ett tag så blev man spammad med notiser, ett mail för varje svar (tror dock att det är fixat nu)

3) de bevakade bloggtrådarna syns inte där, inte heller WTF (fast det kanske dom inte skall?)

Hmm. Ser nu att den är uppdaterad (eller är det för att jag är med i testet av nya forumet?). Skall hålla kollen på det ett tag.

BTW så fungerade inte snabbsvar på nyhetssidorna tidigare idag när jag skulle kommentera DNF samlarutgåvan samt Next Big Thing och för närvarande så är FZ väääldigt slött.

// edit

Vad hände här?: [ia=24958]

// edit igen

Nu fungerar snabbsvar för nyhetskommentarerna igen.

// edit ytterligare en gång

När jag använder snabbsvar så bevarkar man inte tråden per automatik, trots att jag alltid bockar i "Meddela mig vid svar" och "Spara inställningarna" varje gång jag svarar samt redigerar ett inlägg.

// ännu en edit

Ett förslag bara: när man redigerar ett inlägg, kan man inte ha en liten ruta där man kort skriver varför man redigerar, så att man inte behöver skriva som jag gör nu....

Så att det står typ:

Redigerat 2011-02-11 21:28 av conthox (felstavning)

Eller ngt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar