2011, here I come #1

Redaktör
Ponny
2011, here I come #1

Tyckte att det behövdes någon ny bloggserie, så jag inspirerades av chefredaktörn's GOTY 2011 och gjorde min egen variant. Med start idag kommer jag att presentera 11 spel jag suktar efter 2011. Mycket nöje.

Final Fantasy XIII-2
Jag gillade Final Fantasy X och älskade Final Fantasy X-2. Jag älskade Final Fantasy XIII, innebär det då att jag kommer att tokälska (with a cherry on the top) Final Fantasy XIII-2? Vet inte, men tro fan hoppas jag. Lightning var Square Enix mest attraktiva karaktär på den här sidan 2000-talet och jag ser fram emot att avsluta hennes historia.

Jag är medveten om att jag sticker ut hakan på fler än ett sätt. Ett, spelet släpps till vintern och då kan det i princip släppas 2012. Två, det var många som avskydde Final Fantasy XIII. Men inte jag. Gran Pulse var ett högupplöst och fritt paradis och berättelsen grep tag i mig och har ännu inte släppt taget. Så jag bryr mig inte om vad alla andra säger, jag älskar dig ändå.

[ia=24936; large]

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
2011, here I come #1

GOTY 2001, kan inte vara så aktuellt idag, även fast det var en nolla för mycket och en etta för lite :D.

Redaktör
Ponny

Ett ord: oops!


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

FF13 var ett bra spel , men det har ingen chans mot ff7 (som är det bästa i serien, enligt mig och det bästa spelet som har skapats på denna jord.) och ff10.

Redaktör
Ponny

Sant, mot Final Fantasy VII står det sig slätt, men jag tror och hoppas att det blir en alldeles förträfflig dos rollspelsmagi.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar