Crysis 2 läckt

Robot
Crysis 2 läckt

Nästan två månader innan butikssläppet har en fullständig Crysis 2-version läckt ut på nätet.

#nyhetstips, #crytek, #crysis-2, #electronic-arts


Inaktiv
Crysis 2 läckt

Attans, sista gången Crytek gör ett PC spel då ;P


signatur

The definition of insanity?

Medlem

ush aja det är en oklar Version så dom kan ju inte njuta av fulla spelet och så ska beställa spelet nästa vecka

Medlem

Dom som tankar denna läckta är samma som kommer tanka riktiga spelet, så tror inte dom förlorar mer på att detta hände.

AW8
Medlem

Well, for Crytek, this leak really is a
*puts on sunglasses*
crisis.

YEAAAAAHHHHH.....

Fast tragiskt, det är vad det är.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

men alla större titlar läcks... Finns det så mycket som en halvöppen beta eller i vissa fall helt stängd beta så kommer det crackas.

DET GÅR ATT CRACKA TILL KONSOL OCKSÅ

Medlem

Läckt eller inte. Jag tror inte detta kommer vara något problem alls för Crytek. Snarare tvärt om. Det är lite som när den tidiga prototypen av iPhone "råkade" hamna i fel händer. Det blir bara en massa publicitet och all publicitet är bra publicitet...
De som laddar ner kommer kanske ladda ner torrenten och testa spelet, men de kommer iaf ladda ner den crackade, fulla och riktiga versionen sedan när den väl kommer - Ingen skillnad.
Vi som köper spel kommer fortfarande köpa spelet även om torrenten finns tillgänglig och visst... Jag tänker hämta ner den först jag med bara för att testa. Är ju fruktansvärt sugen på att testa skiten, men sedan ska det köpas iaf!
Enda skillnaden jag kan se är att de som crackar spel kanske får ett lite mindre jobb. Det är allt tror jag...


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Medlem

Det är inte alls kul för Crytek! Jag har förhandsbeställt spelet till ps3 så det här är ingenting som kan stoppa mig från att KÖPA spelet.

Medlem
Medlem

Tycker det är roligt att de gnällde på piratkopiering vad det gäller att denna läckt. De borde nog snarare ifrågasätta sina egna "led" först och kolla vad det är för klåpare som varit oförsiktig.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tror inte de förlorar särskilt mycket på det här ändå. Fler kommer nog bli väldigt pigg på att förboka efter de spelat det. Tycker f.ö. att dom lyckats ganska bra med optimeringen, ser bättre ut än de övriga Crysis-spelen och kräver mindre av burken.

Medlem

Tror inte det kommer att påverka försäljningen något mycket.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ouch...
Att folk inte kan låta bli. Det är ju sådant här som skrämmer upp utvecklare så förbannat och skadar PC-spelare i längden. Att de inte kan låta bli!!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Ouch...
Att folk inte kan låta bli. Det är ju sådant här som skrämmer upp utvecklare så förbannat och skadar PC-spelare i längden. Att de inte kan låta bli!!

Det är inte de som laddar ner det nu du ska gnälla på. Gnäll på idioten på företaget som inte kunde hantera det ordentligt utan släppte betan.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Tycker det är roligt att de gnällde på piratkopiering vad det gäller att denna läckt. De borde nog snarare ifrågasätta sina egna "led" först och kolla vad det är för klåpare som varit oförsiktig.

Det ena utesluter väl inte det andra?

Tråkigt hur som helst. Tror dock, som många påpekat, att försäljningen inte blir så lidande. Jag kommer garanterat köpa det (till PC).

Medlem
Skrivet av AW8:

Well, for Crytek, this leak really is a
*puts on sunglasses*
crisis.

YEAAAAAHHHHH.....

OH NO HE DIDNNN


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Medlem

Fan vad kul! Tack för tipset, blir att spela genom skiten i helgen!

Medlem

Den personen som läckt spelet har förstört sitt liv.

Medlem

Dessa pirater gör inget annat än att förstöra för oss gamers.

Crytek förtjänade inte det här, jävla pirater.

Medlem
Skrivet av t4jr3nT_:

Fan vad kul! Tack för tipset, blir att spela genom skiten i helgen!

ska ta fixa när jag kommer hem

Medlem
Skrivet av t4jr3nT_:

Fan vad kul! Tack för tipset, blir att spela genom skiten i helgen!

ska ta fixa när jag kommer hem

Medlem

Den läkta versionen var inget vidare ändå,, full med buggar, men spelet i sig är mycket bättre än 1an!!

Medlem
Skrivet av Subutai:

Dessa pirater gör inget annat än att förstöra för oss gamers.

Crytek förtjänade inte det här, jävla pirater.

Yeah, so let's blame it on all the pirates!

Medlem
Skrivet av sebbe133:
Skrivet av Subutai:

Dessa pirater gör inget annat än att förstöra för oss gamers.

Crytek förtjänade inte det här, jävla pirater.

Yeah, so let's blame it on all the pirates!

Vem ska man annars klaga, ska man klaga på Crytek kanske, eller EA?

Det är PC gamers som kommer att förlora på det här i framtiden.

Medlem

Då har dom återigen någonting att skylla på när deras, förvisso vackra, men ack så innehållslösa/tråkiga produkt inte säljer 10miljoner exemplar som deras ego verkar tycka de förtjänar...


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem

lol, pirater överallt.. Det roliga är att även de som utvecklar spelen själva är pirater.

Inaktiv

Förstår inte varför någon skulle vilja spela en tidig buggig version av ett spel... Spel är ju buggiga nog vid release nuförtiden, vågar inte ens tänka på hur den här betan måste vara.

Skrivet av Subutai:

Dessa pirater gör inget annat än att förstöra för oss gamers.

Crytek förtjänade inte det här, jävla pirater.

När spelet faktiskt är släppt kan du klaga på pirater, men när EA eller Crytek anställda läckt spelet så får du nog ta o klaga på företagen.

Inaktiv

Kan ju bara säga såhär.
Spelet är inte mycket och hänga i granen precis...Absolut inte dåligt men inget jag personligen hade köpt.
Ettan va ganska annorlunda men 2an är inget annat än ytterligare en typiskt vanligt fps shooter. Så jävla snyggt som det sägs vara är det verkligen inte heller...

Medlem

Uppenbarligen har spelet läckt från EA ftp servrar, så nån jävla idiot på crytek eller ea som ville dela med sig till sina vänner... fattar inte hur korkad man får bli,.. blir spelet försenat nu eller??

Skriv svar