Uncharted 3: Drake's Deception

Robot
Uncharted 3: Drake's Deception

Pressen är enorm, förväntningarna skyhöga. Men allt annat hade varit ovärdigt det felfria äventyret. FZ åker till London och tar tempen på en av årets mest efterlängtade titlar.

#naughty-dog, #uncharted-3-drakes-deception


Medlem
Uncharted 3: Drake's Deception


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Ja jisses, fult är det inte i alla fall.

Medlem

Vill inte titta förstör oftast spelet! Bara den blir som 1å2an är jag nöjd. Alltså en 3(=för lite nytt) av 5 i betyg. Ha ha!

Medlem

Har fortfarande inte köpt mig ett PS3, det börjar klia rejält nu.

Tur att brorsan har ett, då kanske man kan köpa hela serien och låna maskinen av honom. Uncharted är den främsta anledningen till att jag inte nöjer mig med mitt 360 längre.

Medlem

Ser jävligt bra ut å så, men vad är det som gör spelet speciellt? Ser ut som en variant av PoP fast bättre. Är det värt att köpa ps3an bara för denna spelserie?

Medlem

*Gurglar av klimax*


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Mumma, November blir en jobbig månad! Så många spel, så lite tid...

Medlem

Köpte 1:an, tyckte inte det var nå speciellt så jag har inte köpt 2:an än, misstag?

Medlem
Skrivet av Pyro.:

Köpte 1:an, tyckte inte det var nå speciellt så jag har inte köpt 2:an än, misstag?

Ja.
Tycker inte heller 1an var så speciell, tvåan var mycket bättre!


signatur

woop woop

MFZ
Medlem

geeuuud.. ser verkligen fram emot 3an.. 2an var så sjukt bra och imponerande.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Uncharted, så jävla skön serie =D

Medlem

Då måste jag skynda mig att spela 2:an innan 3:an kommer då

inK
Medlem

Jag är inte speciellt imponerad. Inte av de två tidigare spelen heller.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Spel som är optimerade för enbart PS3 blir så mkt bättre än andra spel. Grym grafik i 2'an och sjukt skön fysik och kontroll. Givet köp. Hur ska man hinna med att spela allt som släpps? Det var bättre förr när man bara spelade Q3 OSP 24/7


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Medlem

Ja... PS3 har verkligen en super bra samling av exklusiva spel som håller uppe den. Det är tack vare alla grymma exklusiva spel som jag tillslut köpte min PS3:a. Jag är helnöjd!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Ja... PS3 har verkligen en super bra samling av exklusiva spel som håller uppe den. Det är tack vare alla grymma exklusiva spel som jag tillslut köpte min PS3:a. Jag är helnöjd!

Svårt att avgöra om du är ironisk eller inte
Finns inte så många asbra exklusiva PS3-spel tycker jag inte

1
Skriv svar