Creeper i tunnelbanan

Skägg.
10 Chambers
Creeper i tunnelbanan

Vill du ha ett SL-kort med Creeper-tema, se då till att rösta på #Minecraft-skaparnas bidrag ögonaböj!

Jag har faktiskt inte lirat blockfesten på ett par månader nu, tappade suget när jag inte kunde bestämma mig för att lira singleplayer eller multiplayer. Multi var skoj men trasigt (då) och i single startade jag bara massa nya världar utan att riktigt skapa något. Prestationsångest. Jag skyller på det.

#blogg


signatur
Medlem
Creeper i tunnelbanan

Das länk verkar vara kaputt!

Medlem

Verkar som hela sidan är helt nere De försöker stoppa oss från att rösta!

Inaktiv

Först tog dom bort deras första bidrag. Sen deras andra = "Hoppsan! Google Chrome kunde inte ansluta till design.sl.se".

Jag väntar tills de introducerar anti-aliasing


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Vad är en creeper?
Nej jag skojar inte, jag har seriöst ingen aning om vad en creeper är.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

okej tack för det calle, men vad är en creeper???


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Gurka? blir ni till er för en gurka!. Varför skulle jag vilja ha en gurka på åk kortet.

tack för svaret 73mpl4R, nu vet jag att grönsaker är det stora hotet i minecraft. Ångrar inte att jag inte börjat spela än.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

En creeper är en otrevlig typ som du inte märker förrän han står bakom dig och väser *ssschh*, vilket är den enda varningen du får innan han självdetonerar.


signatur
Medlem

Jag har inte heller lirat Minecraft, men jag vill hellre ha en Creeper på mitt kort än SL-loggan, vilken roll det nu än spelar.

Jag vill hellre ha Duke Nukem loggan på kortet, helst ska hela utformningen vara som ett förstorat tuggummi packet med texten Kickass Flavour. 8)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

En del av bidragen var bra, fast man undrar lite över den där som skickat in en bild som gör att kortet ser ut som ett bankkort...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar