Serious Sam 3 ute i sommar

Robot
Serious Sam 3 ute i sommar

Nästa dunderfeta arkadpangare från Croteam ute när solen lyser som klarast.

#serious-sam-3-bfe, #croteam, #serious-sam-hd-the-second-encounter


Medlem
Serious Sam 3 ute i sommar

losers som köper ett sånt spel på sommaren, ut o plocka blommor och leka i höbalar med vackra tjejer är vad jag kommer göra

Medlem

Vem behöver Serious Sam när det finns Duke Nukem?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Ja herregud Mortalis, det är ju inte direkt som om man kan köpa ett spel EFTER releasedatumet, hur fan skulle det se ut?

Serious Sam 3 - Before Fire Endless ? Köpte SS1 & 2 på STEAM när de kostade typ 20:-, så det ska bli kul att återvända till den märkliga världen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Mortalis:

losers som köper ett sånt spel på sommaren, ut o plocka blommor och leka i höbalar med vackra tjejer är vad jag kommer göra

Mest lol...

Anyway Serious Sam 3 blir nog nice, de tidigare spelen var humorfyllda och riktigt kewl i Coop.

Medlem

Ytterligare ett Serious Sam kan inte bli fel


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Mortalis:

losers som köper ett sånt spel på sommaren, ut o plocka blommor och leka i höbalar med vackra tjejer är vad jag kommer göra

Vadå jag brukar dra en förlängning sladd och sitta på altanen-

Medlem

Som Duke Nukem hade sagt om han sprungit på Serious Sam: "Nice Try"


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Mortalis:

losers som köper ett sånt spel på sommaren, ut o plocka blommor och leka i höbalar med vackra tjejer är vad jag kommer göra

+1


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Big Fucking Encounter!?

Medlem

Tror att akronymen blir "Before First Encounter" helt enkelt.

Serious Sam över Duke anyday of the week säger jag bara

Medlem
Skrivet av Sadako:

Big Fucking Encounter!?

Du printade ner mina tankar

Medlem
Skrivet av Mortalis:

losers som köper ett sånt spel på sommaren, ut o plocka blommor och leka i höbalar med vackra tjejer är vad jag kommer göra

Jag föredrar att vara ute på vintern

Medlem
Skrivet av Ondska:

Ja herregud Mortalis, det är ju inte direkt som om man kan köpa ett spel EFTER releasedatumet, hur fan skulle det se ut?

Skulle se ut som en ännu större loser, man ska köpa spelet max 3 arbetsdagar efter release annars är man n00b. Stod i min 1337-manual jag köpte.

Inaktiv
Skrivet av Mortalis:

losers som köper ett sånt spel på sommaren, ut o plocka blommor och leka i höbalar med vackra tjejer är vad jag kommer göra

Man undrar ju vem som är looser egentligen, den som är ute och får hudcancer av solen och herpes av en tjej,
eller den som stannar inne i ett rum med luftkonditionering, lirar Seriuos sam 3 och har möjlighet till att porrsurfa dygnet runt,
man undrar ju vem som är friskast när sommarn är över.


signatur

Knower of the unknown

Inaktiv
Skrivet av About 666 Ewoks:
Skrivet av Mortalis:

losers som köper ett sånt spel på sommaren, ut o plocka blommor och leka i höbalar med vackra tjejer är vad jag kommer göra

Man undrar ju vem som är looser egentligen, den som är ute och får hudcancer av solen och herpes av en tjej,
eller den som stannar inne i ett rum med luftkonditionering, lirar Seriuos sam 3 och har möjlighet till att porrsurfa dygnet runt,
man undrar ju vem som är friskast när sommarn är över.

Om man väljer datorspel och porrsurf framför vackra tjejer och naturen så börjar det gå för långt.
Så den riktiga losern i det här fallet måste då vara du och ni andra som kommer hålla med About 666 Ewoks

Aja hur som helst så låter det verkligen lovande med ett SS3 men det klår ju inte Duke Nukem med några hästlängder alls

Inaktiv

Blir både Duke och Sam för min del, blir en riktig MATCHO MAN sommar helt enkelt

ang BFE, Big Fucking Encounter +2


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

yeees! serious sam 3!!! Duke Nukem kan dra nåt gammalt över sig xD
inget slår serious sam!!!! <(^.^)>

Medlem

Mycket trevligt!

Medlem

Lär bli värdelöst med tanke på hur fruktansvärt uselt Serious Sam 2 var.

Medlem
Skrivet av Mortalis:

losers som köper ett sånt spel på sommaren, ut o plocka blommor och leka i höbalar med vackra tjejer är vad jag kommer göra

Klart, för man kan inte göra något mellan vaken och plocka blommor

1
Skriv svar