Crysis 2 läckt

Medlem

Detta kommer inte påverka deras försäljning nämnvärt. Snarare skulle jag tro att den ökar (om spelet är bra) tack vare den.

Det är meninglöst att försöka vinna den här striden, är man smart gör man istället som Stardocks som säljer väldigt bra trots att deras spel helt saknar DRM. Vad detta innebär är att de slipper lägga ner en massa onödiga pengar på detta skydd (som kostar en hel del, tro inte annat) och på sätt erbjuda en bättre och mer prisvärd produkt.

Skulle inte bli ett dugg förvånad om detta är ett medvetet "läckage", inte alls.

Har för mig att första Crysis också laddades ner rätt så rejält men ändå sålde väldigt bra.

Medlem

Undrar hur sånt härnt går till, det är ju inte första gången direkt :S
eller är det som en del säger PR grejs? men i det här fallet är jag faan jävligt tveksam dock..


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Medlem

prone + lean är det sämsta som finns, förstör spelen som satan.

Medlem

demo kommer ju om 2 veckor så .. .

Medlem

Haha, PC-Gaming, vilket jävla skämt (y)

Medlem

PC spelarna förstör.... jag ska gå och köpa min PS3 version för ett alldeles för högt pris (tack alla pirater och främst dem pirater på PC) den 25 mars... och njuta i massor.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Helvete... Nu kommer resten av Crysis bara komma till Konsol...
Köp Spelet gott folk! bara grafiken är värt pengarna!

Medlem
Skrivet av bent toe:

PC spelarna förstör.... jag ska gå och köpa min PS3 version för ett alldeles för högt pris (tack alla pirater och främst dem pirater på PC) den 25 mars... och njuta i massor.

Tack för att du skyller på oss
Det finns pirater och det finns ''Pirater''.

Medlem
Skrivet av bent toe:

PC spelarna förstör.... jag ska gå och köpa min PS3 version för ett alldeles för högt pris (tack alla pirater och främst dem pirater på PC) den 25 mars... och njuta i massor.

Är du seriös? Skyller du verkligen på PC spelarna?

Skriv svar