Öronbedövande flygresa

Redaktör
Ponny
Öronbedövande flygresa

På onsdag bär det av igen. Ny vecka, ny resa, den här gånger bär det av till Frankfurt och Crysis 2 (och ett team jag gissar har varit gladare).

Med en förkylning i kroppen och igentäppta öron och näsa känns det sisådär att flyga. En god vän skrämde upp mig rejält när hon berättade om sin förkylda tripp från Luleå till Stockholm förra veckan. Trycket i öronen blev så smärtsamt att hon satt och grät - och det tog inte slut där. PANG! Så sprack trumhinnan och blodet rann. Ikväll är det jag som knarkar C-vitamin.

Ett lyxigare bekymmer är att jag efter tokroliga Mario vs. Donkey Kong och fantastiska Ghost Trick behöver ett nytt resesällskap. Det lutar åt Ivy the Kiwi, som jag impulsköpte i London. Plattformspussel med underskönt bildspråk. Det här kan bli bra.

[ia=24986; large]
Putte. Visst vill man krama henne?

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Öronbedövande flygresa

Du får gärna fråga Crytek om de vet hur läckan uppstod, och hur de hanterar situationen. Vore intressant!

Redaktör
Ponny

Oh yes indeedi!


signatur

En Bamseponny av folket

Ambassadör
League of Legends

Får du alla uppdrag från FZ sedan du evolverade till vikarie-Fredrik?^^

Skägg.
10 Chambers

Tror att det finns specialöronproppar att köpa på apoteket (Earplanes tror jag de heter) som hjälper till att tryckutjämna. Annars kan du ju alltid titta på Det Stora Blå som uppvärmning.


signatur
Redaktör
Ponny

Mjo, vikke-Fredde har blivit standby-Fredde, så det kanske är därför...

Och Calle, jag följde ditt råd och stack till apoteket direkt. Thanks a bunch!


signatur

En Bamseponny av folket

Skägg.
10 Chambers
1
Skriv svar